آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

زندگیتو بکن

یادمه اون اوایل، یعنی همون حدودا دو سال پیشا، زنگ زدم به این اطلاعاتی ها که عه یعنی چی؟! دست از سر من بردارین!

آدم انقدر ساده؟! چی بگم دیگه، هنوز دارم دوره پیچیدگی رو میبینم، ولی هنوز ساده ام. بعد امروز داشتم این شبکه خبر رو میدیدم برنامه مجردها! خواهرم انقد مسخره ام کرد! در حد فحش مورد تمسخر واقع شدم. آدم از زندگیش ناامید میشه این برنامه ها رو میبینه. یک 100 نفر هم هستن همه باهم شنونده و مجری دارن با کمال پررویی اجراش میکنن.

خلاصه من داشتم میدیدم که مثلا یکی ازش پرسید آقا ما چطور مثلا زندگی کنیم؟ شیخه هم گفت بیانیه صادر نکنین که این کار رو میکنمو اون کار رو میکنم! بعد هم تو برو زندگیتو بکن.

وجه شبه تو برو زندگیتو بکن که با اون حرف یارو اطلاعاتیه بود که همینو بهم گفت! وجه شبه این که گفت بیانیه صادر نکنین هم با این آقای حسینی بود! ترجمه کل این دو جمله هم اینه که تو برو بمیر! حالا قضاوت با شما