آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

فرار بزرگ

با خودشون چی تصور کرده ن این اطلاعاتی ها؟! اون از اون زنی که زن برادرم کرده ن، که بعدازظهر خودش می آید می گه من که باهات خوب بودم فلانی جان! اون از اون شوهرش که نصف شب می آید حامی زنش زیر مشتو لگدش قرارم می دن.

اون از اون اطلاعاتی ها که هی هیچ تقصیری ندارندو از وقتی نشسته ن تو سیستمم هی بدبختیه که از آسمونو زمین میریزه روی سرم. اون از اون پسر مجردشون که نشونش کرده ن سال هاست که یک روزی بالاخره قبل از گور من رو بهش برسونن


کسی شماره بابای این پسره رو داره به من بده؟

باباش رو می خوام بهش بگم پاشون رو از زندگیم بکشن بیرون. بهش بگم فلانی جان می دونم خیلی غیرت داری. هیچ به تو و بچه ت ربطی نداره وقتی از مشتو لگد یکی فرار می کنم چند ساعت با شلوار قرمز کش خراب نصف شب تو خیابونا راه می رم تا به اولین کلانتری برسم. به تو بچه ت هیچ ربطی نداره که بهم می گن برگردم که کلانتری این منطقه من رو تحت پوشش خودشون ندارن، و باید دوباره برگردم یک نفر پیدا کنم زنگ بزنه 110 و یک ماشینی بیاد تا من بیایم از خوداتون به خودتون شکایت کنم.

شماره بابای اون پسر رو می خوام

شماره ش رو بدین به من

ببینید ایران امن و ایمن رو:



اون باد بالایش رفته. ضربه ای هم که تو کتک کاری خورده م نفهمیده م چطوری به سرم خورده (دو روز بعد از مشت و لگد)
فرداش نامه 110 رو می تونستم برای پزشکی قانونی داشته باشم. به وضوح باد کرده بود و برای پزشکی قانونی و شکایت مناسب بود. اما من باید از برادر و پدرم شکایت می کردم. این کار برای من بی فایده بود. برای همین نه همون موقع پزشکی قانونی رفتم و نه عکسی از سر پر چالو چوله م گرفتم
پسره که خواهرش رو این طوری میزنه بقدری در برابر زنش ذلیله که حتی فکر نکنم جرئت کنه ذره ای بخواد تو تربیت بچه ش دخالت کنه
پ.ن.
همون شب پلیس های حاضر باید چند خونه بالاتر می رفتن برای بررسی صحنه خودکشی. چه می دونم شاید کسی من رو دیده بوده اون طوری و خودکشی کرده. بعد از رفتنم خواهرم رو برادره به حالت زشت و کراهت آوری خفه می کنه که یعنی جلوش رو بگیره کجا داره می آید دنبالم
مادرم هم فکر می کنه که سکته کرده
چند مورد دیگه باید اتفاق می افتاد تا زن یک نفر نیاد خونه من که من دوست نداشتم بیاد در حضور من خونه پدر شوهرش یا خونه من که پدرم سرپرستشه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد