آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

اس ام اس ناشناس

یک اس ام اس ناشناس برام اومده متنش این طور نوشته:

«سلام خوبی؟ کد فلان بفرس به فلان 5هزار 5هزار شارژ ایرانسل میده»

بنظرتون این اس ام اس رو خواهر زن برادرم که سید هست و فکر میکنم شوهرش اطلاعاتیه داده؟

بنظرتون هدفشون از این مسخره بازی ها چیه؟!

با این وجود من اسمش رو ذخیره کرده م کد شارژ


ببخشین جناب اطلاعاتی من همون فاحشه م. هر حرفی داری تو نت تو بخش نظرها آزادی بزنی

این که می بینی اسمت رو با شماره تلفنت و ردیف کردن ایلو تبارت با فحش نمیارم دلیلش این نیست که تو اطلاعاتی هستی. دلیلش اینه که من حوصله ت رو ندارم

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 07:45 http://delirium.blogsky.com/

همچنان معتقدم بهترین کار بی اعتنایی هست
آدمهای فضول رو متلاشی می کنه

خیلی کارشون زشته. فضول نیستن دستان شیطانند.
من قبلا از این اطلاعاتی ها و روزنامه خراسان می نالیدم، ولی اون ها سوءاستفاده می کردند و میگفتن این خودشه که کرم داره با ما هم دوسته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد