آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

عطر گازوئیل

ساعت 10 شب بود که بوی گازوئیل با بوی طبخ جگرهای همسایه ادغام شده بود، و من با خودم فکر کردم که اگر بخوابم احتمالا همه چیز خوب و درست میشه. همین طور هم شد. الآن صبحه و ماشین گازوئیلی هنوز خوابه و هوا خیــــــــــــــلی بهتر از دیشب شده.

پریروز رفته بودیم پارک جای خونه. درخت اقاقیای پارک هنوز گل داشت و این برای ما عجیب بود. قبلا گفته بودم که ایستگاه هواشناسی رو تو پارک می ذارن تا همیشه هوا رو سالم اعلام کنن. همین طور بود. زمان در پارک نزدیک خانه به کندی میگذره. در حالیکه الآن جای خونه ما دو قدم پایین تر پاییز شروع شده و نیمی از برگ های بزرگترین درخت جای خونه که چنار هست زرد شده و من ذهنم درگیر شعر معروف به بازشدن مدرسه ها شده که می خونه «مدرسه ها وا شده... همهمه برپا شده؛» زمان کمی این طرف تر پارک برای ما بسرعت در حال گذره. و من فکر می کنم احتمالا خیلـــــــــــــــی زود مثل همین درخت ها باید احساس پیری و بیماری کنیم. و نفهمیم که از کجا و دلیلش چه بوده

دیروز شیخی آورده بودن تو تلویزیون برنامه »عصر« که گفت ما باید بگیم همه ساختارهای غیرسیاسیمون اسلامی نیستند. این رو که گفت مامانم گفت الآن هر سه نفر مهمان برنامه رو دستگیر می کنن. امروز سوالی برای من پیش اومده که یعنی مثلا باید بگیم ساختار سازمان محیط زیست ما اسلامی نبوده که تا حالا اینه وضع هوای اطراف خونه مون؟ حالا باید حتما اسلامی باشیم تا همسایه ها با 4 تا درخت اطراف مبارزه نکنن؟! آخر من دیگه به این نتیجه رسیده م نهال نباید جلوی در خانه کاشت، چون از ریشه می کنندش این همسایه ها


نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 07:14 http://www.delirium.blogsky.com/

شما این خزعبلات تلویزیون رو جدی نگیر !

ما خودمون ته چهره غیر واقعی اسلامیم
اصلا مخترع چهره غیر واقعی اسلامیم

یک کلیپ جال در این زمینه دارم
کاش میشد برات بفرستم بخندی

قدرت زور که سر مردم باشی همینه دیگه. میدی دست همین مخترع ها که پرورش دادی یکی برات بسازن

ولی اله نورمحمدی شنبه 31 تیر 1396 ساعت 06:29 http://100gh.blogfa.com

نه تنها برای پاکیزگی محیط زیست کاری نمی کنند بلکه هر روز با مجوز قلیانسرا(نه اسم نباید آورد چایسرا) محیط را آلوده تر می کنند

مجوز چایسرا یک چیزه. الآن میبینی مرکز شهر مجوز گاراژ تعمیر ماشین های سنگین رو می دن؛ نمونه ش همین گاراژ جای خونه ما، هرچی ماشین سنگین گازوئیلیه که میره توش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد