آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

زباله ها و آمار سوسک ها و موش ها

این روزا سوالی که خیلی هربار برام پیش میاد، با این وضع فوق العاده ای که راه انداخته ان، مردم زباله هاشون چی کار میکنن؟

دماغشونو میگیرندو بعد یه چند تا ماسک احتمالا کرونایی میندازن تو کیسه زباله و بقیه اش به امون خدا؟

مثل هر روز یه نفر مسئول انداختن آشغالاس؟ بعد، برای اینکه همه چیو ضدعفونی کرده باشندو مخصوصا هم که حالا موقع عیده، ملت هرچی دارندو رها میکنن به امون خدا تا یکی بره براشون بندازدش؟

این روزا، چقدر به نظافت زباله ها توجه میشه؟ خب، حالا فرض کنید من خانوم خونه. هر روز بیشتر میشورمو هرجا که میرم یه ماسک برای سطل زباله جور میکنم، نتیجه چی میشه؟

نتیجه که افزایش پرنده های تالاب میانکاله نمیشه، نتیجه که کاهش مرگ و میر شخصیت های مهم ما در آخر سال 98 نمیشه. نتیجه افزایش تعداد سوسک ها و موش ها میشه؟

این یکی آخری محتمل تره. وزارت بهداشت راه انداخته طرح غربال گری و آمارگیری دقیق از تعداد کرونایی ها. حالا با این آمار میخوان چی کار کنن؟ مثل همه آمارگیری های دیگه شونه؟ روشونو تنگ گرفته اند و از پایین ول داده ان؟

این غربال گری و آمارگیری شامل آمار تعداد زاد و ولد موش ها و سوسک ها نمیشه؟

نه، نمیشه؟

نمیشه؟

نمیشه؟

آخه کلا هیچ کی که نباید از خونه ش بره بیرون. من میدونم مامور نظافتی شهرداری هر روز داره آشغالا رو جمع میکنه. ولی کیه که ندونه تلمباری از بی نهایت زباله جمع کرده اند اون پشت تا بعدا سر یه چند نفر شخصیت گنده رو توشون دفن کنن؟

این روزا، صد به یقین آشغال ها و زباله ها زیاد شده ان. برای اینکه خریدها رفته بالا. همه، هرکسی راه انداخته به جز بتادین که قبلا تو خونه اش داشته، حالا یه الکلی، چند تا ماسکی و اینا هی بخره. اینا یعنی زباله، کجا میرن؟

البته، من موافق گرفتن آمار کرونایی ها گرفتن ها هستم. ولی آخر چی رو دارن جمع میکنن؟ اونایی که سرفه میکنند رو فقط؟ و یا مثلا اونایی که مثل من هی نگران افزایش عفونت شهریو سرب ها و غیره هستن؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد