آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

سایت همسریابی

دیروز بقدری از دست این مشت انگولک کن اطلاعاتی تو گوشیم عصبانی بودم که گفتم کو اون همسری که بشه شوهر خوبی برام بشه و از طرفی دیگه هم مثل همه مردایی که تاحالا به چشمم دیده م شرور نباشه؟ بعد با خودم گفتم حالا همه مگه خارج رفته بودند شوهر کرده بوده اند؟ و قدرت هجرت مکانی از هر مکانی به مکان دیگه داشته ن؟ اصلا چه بسا چه بهتر که مجرد مونده ای.

منظورم اینه که الآن برادرهام کاش فقط اون طرفش معلوم بود که زن هاشون باید لم بدهندو در عوض برادرهایم با بابام صبح تا شب عرق بریزن برای یک اره کردن تنه درختی. اون هم همه باهم. تنها در این صورته که اون لم دادن زنهاشون برام قابل تحمله؛ این که ببینم در عوض پسرهای بابام همراهش عرق میریزن برام کافیه.

از طرف دیگه هم خب قبلا بهتون گفته بودم که یک خواهری دارم خودنما، شغال صفتو بی فکر. تنها در این صورت من میتونم به خوبی ها در برابرش فکر کنم که اون یکی خواهرم به عنوان جمع کننده، بگیره کمکش کنه شاید بتونه گند که میزنه جمع کنه.

حالا تو این شرایط که مردی ندیده م بخوام بهش فکر کنم که شاید هم خوب باشه، مردهایی دور و برم میبینم که قصدشون با نقشه قبلی کلاه برداریو منفعت بردنه. یک چندتا مرد هم هستن که بابام دور خودش جمع کرده مثل خودش باشندو از این که آبروشون پیش زنو بچه شون بره کمتر میترسن آبروشون تو جامعه بره.

خلاصه، اعصابم خورد بود. ولی عضو سایت همسریابی نشدم. یاد یکی از هم اتاقی هام افتادم که محض بازی میرفت تو اون سایت. از طرف دیگه همه ش چند ماه دیگه مونده. همه ش چند ماه دیگه که تحمل کنمو برنامه B مون رو اجرا کنیم. همه ش به خودم میگم صبر کن. صبر کن. تا حالاش رو که صبر کرده ای. بقیه ش رو هم میتونی. صبر داشته باش. اوضاع همیشه این طوری نمیمونه. اوضاع همیشه این طوری بروفق مراد شیطانو سربازاش نمیمونه. صبر کن. فقط کمی دیگه بیشتر. فقط کمی...

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 14:00

چیزی که از خوشگلی مهمتره جذابیته
جذابیت مال شخصیت هست
دومین نفری که عاشقش شده تا وقتی عاشقش شدم اصلا ندیده بودمش !
شیفته افکارش نوشته هاش و طنز ظریف و تلخش شدم

ولی می دونی کسی هم که شیفته این جور چیزها میشه پول و پله ای نداره برات کشتی تفریحی قرن 16 بگیره

اینم پارادوکسی هست

من بدون پولو پله برات کشتی قرن 15 و 16 میگیرم. اینا همه ش بهونه س. یادمه یک هم اتاقی داشتم که یکی همین طوری هی بهش زنگ میزد و اونم برا خودش دوست پسری جور کرده بود که هی براش گلدون میگرفتو ازش عکس میگرفتو تابلو میکردو این چیزا
جذابیت آدم فقط خوبه تو قیافه ش باشه. برو به اون معلمای جوانی که درس میدن یک نگاه بکن تو نگاه همه شون دختر خوشگلاست. حالا حتی اگر یک بار هم ازدواج کرده باشن، سعی میکنن اینها رو جذب کنن شاید سوری برا فامیلشون باشه

Shayan چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 12:51 http://florentino.blogsky.com

متنفرام از این سایت همسریابیا. وقتی ۱۶ سالم بود رفتم یکیشون دیدم..ناشر.مولف (اینجا باید اسمتو مستقیم میگفتم که همینو بلد بودم:دی) انگاری میدون بود میخواستن گوسفند بفروشن...پسره شبیه قفل فرمون پیکان جوانان بود بعد آگهی زده بود به یک خانم بلوند ترجیحا قد بلند با اخلاق خوب و ظاهر زیبا نیازمندم...کیس هایی که این شرایط رو ندارن لطف کنن پی ام ندن..
یا دختره که نه؛ زنه بیو زده بود...شیرین!..تپل؛ مهربون و با صداقت..دوبار شوهر کردم که سر بی لیاقتی طرف طلاق گرفتم...سر مهریه هم مادیات مهم نیست برام.
.
.
حالم به هم خورد کلا..

ای بابا گفتم حالا یک چند دهه شصتی میان سینه سپر میکنندو آی نفس کش میکنند که کیه اون الدنگ پشت گوشیت، خودمون الآن بهترین امکانات سفر رو اون هم باکشتی و از نوع قرن 15 برات ردیف میکنیم. حالا تو یک چند سالی تو راه با کشتی تو سفر باش تا ما یک دوره نومزدی باهات بسلفیمو شاید هم بعدش پشیمون شدیو همچنان داشتی به این موضوع فکر میکردی که چقد خوب بود زن برادرات کنار هم لم میدادن خونه بابات ولی پسراش هی با اره تنه درخت میبریدندو مونده بودن سه نفری باهم چطوری کار رو بیشتر لفت بدن تو بمونی اره دیگه هم میتونست تو دنیا باشه یا نه
آه، ولی حیف که من اصلا خوشگل نبودم طوری که استادم تو کلاس هی کیف کنه از نگاه کردن به منو سرخ بشه و فقط بخواد به من درس بده تا من بشم یکی از بهترین تحصیل کرده های دنیا که همیشه نمره بیست میگیرندو ازون طرف هم پوست نازک تر از لطیفم نهایتش یک بچه بخواد بده بیرون اون هم در بهترین هوای خارج از کشور در دنیا.... حیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد