آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

عسگری د استفان یا Military de Estephan در ایران

سابقه نداشت انقدر ارتش آمریکا در ایران نقش داشته باشه. فوقش یک بیل گیتس بود که هیچ کس فرض نمیکرد میتونسته نیروی ارتش آمریکا باشه!

با اینکه بیل گیتس و پدرش رو نابغه تاثیر گذار آمریکا میدانستن، او بی رقیب هم نبود. مدیران آمازون، کاسپارسکی، مکافی و اپل از جمله رقبای سرسختش بودن. بعد از چند بار سرطانی شدن چهره مشهور اپل، استیو جابز، که مردی بود دو رگه از پدری سوریه ای (!) و مادری آمریکایی، مدیر اینستاگرام سعی کرد نقش او را بگیره. او رفت زنی چینی گرفت و خودش هم آمریکایی شد که بلکه بگوید جایگاه خوبی نزد مردم دارد! چندی بعد که ویندوز ده بیل گیتس از شر شکایت های مدیر کاسپارسکی جان سالم بدر برد و در عوض جسد مدیر آنتی ویروس مکافی1 در زندان اسپانیا پیدا شد، فضاحت کار خیلی بالا گرفت و فقط به حرفهای ایلان ماسک ارزهایی رو وابسته کردن که بریزن تو سطل آشغال!

بعد از آنها، آدم های مختلفی در ایران نقش بازی کردن. شاید اگر چندین نفر بیل گیتس میشدن خوب بود. نیاز به بورژوواهایی بود که فقط بگویند از بوی گند بدی که بدنشون نمیده میشه فهمید که پولدار هستن و فقط کافیه نقش پولدار شکاف دهنده فاصله طبقاتی رو بازی کنند! در نتیجه استفانها از کانادا، آمریکا و حتی کره جنوبی با همکاری نوشابه ها و کارخانه های قندی شکلاتی قدیمی ایران که با غربی ها همکاری داشتن وارد ایفای نقش در ایران شدند!

انقدر شکوفا شدن و شکوفاشون کردیم که امروز هر کی به من میرسه از علم الهدی ازم میپرسه! میگن علم الهدی بالاخره حقوقت رو داد؟! مهم هم نیست که کجا این سوال رو بپرسن! خودشون در نقش استخدام کننده باشن، همکار باشن و یا کسی که قراره گزینشت کنه!

امروز یک سوال دیگه مرسوم هست که ازمون میپرسن و اون هم اینه که فیلترر شکن داری یا نه؟! پروکسی پر از توکسین داری یا نه2؟! کافیه بگی نداری تا بفهمن استفان قبلا Access Denied ت کرده! یک 1009 error میگذارن جلوت و به عنوان مترجم زبان ازت میخوان که ترجمه کنی! وای به حالت که اگر بگی این یعنی تو به این محتوا دسترسی نداری!

استاد تربیت بدنی سرکلاس دانشجوها رو مجبور میکنه که همگی عضو تلگرام شوند، اگر نمیتوانند عضو اینستاگرام شوند.

بعد از اجبار دانشگاهی به عضویت در تلگرام نوبت میرسه که از شما بپرسن کجا کار میکنی و کی بهت حقوق میده! پسره میگه حقوق من رو فردی به نام عسگری د استفان میده! من تولید محتوا میکنم و با اینکه توسط کانادا تحریم شده ایم، من تنها حقوق بگیر خارجی و کانادایی الاصل هستم!

عجیب نام د استفان از عسگری به نظامی ترجمه میشه و میگی آیا بودجه هایی که آمریکا تصویب میکنه علیه ایران خرج بشن تو جیب این پسره میره!؟

هر روز دنبال شغل جدیدی هستیم. چون قبلا مشخص کرده ان با Access Denied اخلاق نداری و باید هر بار دنبال به روز کردن رزومه و حقوقت باشی!

میری سرکار و مدیر بهت میگه ما خیلی خوب هستیم که چشم هییییز نداریم! یک شغلی هم بهت دادیم جون بکن پول دربیاری. ضمنا یک بلاگر (Bloger) هم داریم که باید خوب تنش رو بمالین! چون قراره اون از ما تعریییف کنه! اون وقت این سوال برای ما پیش میاد که اینهمه ما وبلاگ نوشتیم و پر کردیم کسی بهمون بلاگر گفته آیا؟!


______________________________

1- مدیر مکافی (John McAfee) بعد از اینکه گفت اطلاعات تیم پنهانی گرداننده امور دنیا رو پیدا کرده و میخواد که فاششون کنه دستگیر شد. کسی نفهمید که بعد از آن او در زندان خودکشی کرد و یا او را کشتن. البته، این در مورد خیلی از جوامع اطلاعاتی آمریکا مرسومه. مثال قبل تری هم داریم به اسم Aaron Swartz (خالق feed rss) که او را هم به زندان انفرادی بردند و بعد از کلی کشمکش جسدش رو پیدا کردن!

2- پروکسی پر از توکسین کلمه تشویقیه که هر نوجوان (teenager) میدونه چیه!

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 9 اسفند 1401 ساعت 05:03 https://travisbickle1.blogsky.com/

خدا شفات بده.
نوشته هات نه سر داره و نه ته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد