آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

من منتقم

اگر روزی شرایط انقدر ناامن بشه که من باید در جایگاه دفاع از تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی قرار بگیرم و هر آن هم ممکن باشه بریزن روی سرم. از طرف دیگه هم در این شرایط مذهب و ولایت فقیه در جایگاه دفاع قرار بگیره، اون وقت من ممکنه به طور خودجوش سلاح دستم بگیرم و به جای اینکه منتظر بشم دونه دونه تجهیزاتم رو از کنارم بردارن، میرم سروقت دشمن و همون جا رو در رو باهاشون درگیر میشم. مهم هم نیست برام بد میشه یا نه. اتفاق بعدش مهم نیست.

من اینطوری بزرگ شده ام. اگر احساس ناامنی از پشت بکنم میرم باهاش رو در رو میشم. اجازه کسی رو هم تا حالا برای اینکار نگرفته ام. اونقدر هم قوی نیستم که با کسانی که گروه شده اند کشتی بگیرم و بهشون بگم نه اول شما بزنید لطفا و بعد من قوی دفاع میکنم. اینطور نیست. دوره آموزشی دفاعی با سلاح رو هم یک بار دیده ام. گرا گرفتن هم تا حدی یاد گرفته ام. سلاح هم دستم گرفته ام. فقط وقتش که بشه تکمیلش میکنم و جواز حمل سلاح رو هم سر وقتش میگیرم. اون وقته که چیزی جلودارم نیست برای انتقام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد