آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

201 نماینده مجلس

201 نماینده مجلس فریاد زدن که از برنامه عفافو حجاب هرکی هستی خوبی. 201 نماینده مجلس رای دادن که هرچی پروژه هست، فقط و فقط مال اساتید قلدر این مملکته و فقط اون حق دارن مهر هرچی پایان نامه هست رو روی هرچی دلشون خواست اسم بذارن. 201 نماینده مجلس به وزیر کشاورزی امروز رای اعتماد دادن و 201 نماینده مجلس گفتن هرچی روحانی انتخاب کرده همون خوبه.

اما آیا احدی از این 201 نماینده مجلس رو من تونستم انتخاب کنم؟ آیا موقع انتخاب اون ها راهی و روشی برای شناساییشون توسط من بود؟ اصلا بقدری رای من تو این انتخاباتا به درد بخور نبود که درست اون سالی که ناامید شدمو رای ندادم رهبر چوب درآورد که آی تویی که رای مجلس ندادیو هر روز پول سایت جذب هیئت علمی میدی، بهت بگم که از امروز کسی حتی مدارکتو هم نگاه نمیکنه چون ماها فهمیدیم!

منم گفتم: چشم. اصلا خودم داوطلبانه این پولا رو نمیدم، سوراخی بود که همیشه از همون نقطه میخوردم.

حالا امروز فقط موضوع نیست که هرکی هرچی کم آورد زودی میره پشت اینا قایم میشه و اینا رو مصداق نماینده های کاملا به حق مردم میگیره. موضوع همین کارای وزیر کشاورزی ماست که عجیب مسکوت میمونه. البته من نمیگم که مثلا این دانشجوها نصف شده ان تو این اتوبوس دانشگاه علوم-تحقیقات حقشون کمتر از اون بچه 4-5 ساله ای هست که الآن داره بیسکویت مقوی کننده چند غله ستاک میخوره. ولی خب، امروز شاید این موضوع برام پررنگ شده.

آقا موضوع از این قراره که بعد از اجازه وزیر کشاورزی به ورود حدود 21 مورد محصول تراریخته به کشور، امروز شاهد تبلیغات تلویزیونی و گسترده محصولاتی هستیم که بدون اعلام تراریخته بودن آن ها تاکید بر سلامتشون میکنن، با برند سلامتی خریدنی نیست. من جعبه این بیسکوییت رو دیده ام، پر از طلاست. از جمله سیاه دانه، کنجد و شهد توت و غیره. یکی نیست بهشون بگه خب تو که انقدر طلا ریختی تو این بیسکویت چرا تراریخته اش رو داری میفروشی؟! بعد هم بدون اینکه بگی! یک کوچولو نقطه چین زدی تراریخته کنار قیمت، فکر کردی زرنگی؟! کم کم هم از ذهن ها پاک بشه که تراریخته چیز بدی بود که اعلام میکردن فقط سودش برای تولید انبوهش و در جیب فروشنده اشه. چقد ماها بدبختیم. اون از اون بچگیمون که گفتن چون روغن اونطوری خوردیم گلوتن گیاها گوهیمون کرد و این هم از نسلهای آینده مون که قراره هی محصولات تراریخته بخورن نفهمن از کجا خورده ان. همه اش هی میگن خفه، 201 نفر نماینده مجلس به نفع ما رای داده ان!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد