آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

مسابقه ستارگان بورس

خیلی چیز خوبیه. مخصوصا چون زیرنویس شبکه خبر شده برین ببینین آمریکایی ها شماها رو چطوری توش بازی میدن، تا شاید ماها هم اسمی ازتون ببریم. من تلویزیون زیاد میبینم، برای همین الآن میبینم که خیلی حکومت دوست داره جوونای بیکار به جای چمیدونم تولید ورمی کمپوستو کمک به طبیعت، برن تو مسابقه بورس بازها شرکت کنندو برای ماها مدال طلا بیارن!

اما بورس چیه؟ بورس یک چیزیه مثل بورس پدیده شاندیز، بورس بیت کوین و غیره. یک چیزیه که تعداد زیادی مردم در عدد بالایی هی به هم میگن رو بورسه!

مثلا بیت کوین رو در نظر بگیرین، حکومتی ها درسته گفتن که بیت کوین دستشونه، ولی نگفتن که بازاریابان بیت کوین کارشون اشتباهه. اصلا شعبه هایی که راه افتاده ان، از قدیم که مردم رو جذب میکنن تا یک کلمه بیت کوین رو با کلاس تبلیغ کنن هیچ وقت برداشته نمیشن. حتی دولت نشون میده که چطوری یک انجام دهنده پروژه که متقلب معرفی میشه چطوری تبلیغ بازاریابیش رو با جی میلش میکنه، ولی نشون نمیده که یک فروشنده بیت کوین که اون هم معلوم نیست چطوری به عنوان نماینده انتخاب شده، ترویج بازاریابی شبکه ایش رو به صورتی تکراری در سرتاسر کشور انجام میده.

چند وقت پیش من رفته بودم اهواز. برام باور کردنی نبود که داییم که زمانی در شبکه گلدکوییست سرمایه گذاری کرده بود، حالا عین همون حرفایی رو تکرار میکرد که من روز اول از مظفری شنیده بودم. اصلا من مونده بودم که اول این با بیت کوین آشنا شد و یا اون؟ ولی یک چیزی برام روشن بود، و اون نداشتن ابتکار در آشناییشون بود. اصلا حتی ما باخودمون شک کردیم که بیت کوین نمایندگی میپذرفته! در دنیای بدی هستیم، دنیای دروغ گویان. فقط باید خیلی باهوش باشیم، که بفهمیم حرفا و منابع دروغ گویان از کجا سرچشمه میگرن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد