آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

ما با سیستان هم کار کرده ایم

جلسه ای که اونروز براتون گفتم تهران بودم. کسی که با ما مصاحبه میکرد، خودش یک مشهدی بود که موبایل 912 گرفته بود. همه اش هی میگفت ما با شهرستان هم کار کرده ایمو حتی اسم سیستان رو هم آورد. اصلا طوری بود حرفاش که من هی یاد مظفری میفتادم که  سرمون رو کلاه گذاشته بود! کلا یادمه که قبلا هم یک جلسه کاری من برای گرفتن یک فرصت شغلی تهران داشتم. اون زمان کسی که باهامون صحبت میکرد گفته بود که مثلا وکیلمون 4 شنبه میاد و قرارداد نمیتونیم الآن باهات ببندیم. بعد هم ویژگی مشترک دیگه ای داشت با همین یارو که من چند روز پیش رفته بودم جلسه مصاحبه کاری باهاش؛ اون هم میگفت که ما حتی با سیستان هم کار کرده ایم!

کلا فکر کنم هر بار دیگه هم بیایم تهران رسما هی میگن شماها شهرستانی هستینو امروز فردا باهات قرارداد میبندیمو ماها حتی با سیستان هم کار کرده ایم!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 11:59 http://delirium.blogsky.com/

جالبه که گفته با سیستان هم کار کردیم
این موضوع اونا رو مشکوک تر می‌کنه چون کار کردن با استان سیستان و بلوچستان خیلی ساده است اینجا به راحتی میتونی رشوه بدی و کارها رو دولا پهنا حساب کنی !
یادمه توی یکی از شهرهای خراسان مسول قسمتی بودم که قرار بود شبکه داخلی راه اندازی کنه شرکت نرم افزاری گفت ما با زاهدان کار کردیم به شرکت اونا بکو واردند منم زنگ زدم نماینده اش اومد و محیط رو دید بعد گفت ۱۲ میلیون ( ۱۰ سال پیش ) من بیرجند قیمت گرفتم شرکتی اومد گفت ۶/۵ نماینده شرکت پیگیر بود بهش گفتم بیرجند که به ما نزدیک تره میگه ۶/۵ بعد تو میگی ۱۲ ؟! طرف گفت تو قرار داد رو جور کن ۸ مال ما ۴ مال تو !
قبول نکردم اما برام عجیب بود اینهمه طمع

منظورشون کار کردن با حتی سیستانی ها هم بود. یعنی، شاید اتفاقا میخواستن بگن ما وقتی به تخصص نگاه میکنیم دیگه برامون مهم نیست مشهدی باشی، افغانی باشی یا سیستانی!
این حرفا رو که میزنم دلم برا خودم بیشتر میسوزه که ایرانی هستم.
ولی چیزی که به کلاه برداریشون مشکوکم کرد بیشتر این بود که مثلا طرف عین این مظفری میگفت قبل از من یک تعداد خیلی بالا مهندس رو همین صندلی مصاحبه شون نشونده ان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد