آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

چت شوهر

بهم میگه تو اگه بتونی شوهر عراقی گیرت بیاد. برای همون هم هی باید تن خونواده ات رو بمالی تا بفروشندت به یک عربی چیزی. خیلی جدی. برای آدمی به سن من هنوز هم پیدا میشن کسایی که شاید کنجکاو باشن بدونن آیا زن خوبی برای زندگیشون میشم؟ ولی خب راه ندارن بیان. مثلا همین چند ماه پیش، تو سایتای ایرانی که اصلا هیچ چی، ولی تو این سایتای خارجی یکی پیدا کردم فیلیپینی. به نظر قیافه اش خوبو محبوب بود. حتی براش پیام هم گذاشتم. وقتی دیدم پولیه ولش کردم.

اصلا این روزا خیلی ایرانی ها همونطور که چیزهای مختلفی تو سایتای خارجی میگردن، دنبال همسر هم تو همین سایتا میگردن. اون روز خواهر 8 صفحه فقط اطلاعات من رو تو یکی از این سایتای خارجی داد تا شاید شوهری پیدا بشه برام. کلی مطلب پرسیده بود. مثلا اینکه آیا حیوان خانگی دارینو حالا اگر دارین چند تا؟ اون هم کلی جواب دادو جواب داد تا اینکه سایته گفت باهاتون تماس میگیریم! یک سری هاش هم خودم پر کردم. یک تعداد زیادی گفته بودن که خودمون پیدات میکنیمو لازم نیست حتما تو با مثلا همسر آینده ت حرف بزنی!

اصلا عقده شد تا اون دنیا برام که روزی بشینم تو اتاق روبرو میز پسر که برادرش هم اونجا نشسته آلبوم عکس خونوادگیش رو ببینمو اون هم به قصد ازدواج با من از خاطراتش بگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 1 تیر 1398 ساعت 17:55

کاش مجرد بودم

شوخی کردم
جدی نگیر

چه تعریفی از خودت کردی. البته من بهت حق میدم. چون خرجا عجیب بالا رفته.
من خودم بشخصه نمیدونستم تو این سفرام فقط یک خواهر اون هم برای یک بار باهام همسفر شدو همون جا فهمیدم که دادن خرج عائله و فرزند و این چیزا اصلا شوخی نیستو کلی پولش میشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد