آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

رژیم برگشت ناپذیر لاغری

این مطلب شاید برای کسایی بیشتر بدرد بخوره که هنوز دوست دارن لاغر بشن و نسبت به رژیم های مختلف اطمینان ندارن. زندگی من شامل چند دور وزن گیری نرمال و غیرنرمال میشه. برای همین همیشه دوست داشتم اگر خودم دخالت کنم وزنم نرمال بشه. دوران کودکی من (یعنی از 7 تا 16 سال) شامل وزن گیری غیرنرمال میشه. من میرفتم سراغ یخچالو فقط کافی بود خودم رو سیر کنم. تنها چیزی که از یخچال هم حذف نمیشد معمولا مربای آلبالو. چه خوشمزه. میخوردمو سیر میشدم. هرقدر هم میخواستم بود.

بعد از مدتی دوست داشتم چاق بشم. برای همین مثل همه چیزهایی که یادگرفتم، نگاه کردم به دست کسی که در حال چاق شدنه. دیدم برنج زیاد میخوره. غذاش رو خوشمزه میکنه و اهل مربا خوردن هم مثل من نیست. تقلید کردمو کمی چاق شدم. اما از باسن، بیشتر. چون من خیلی باید درس میخوندم. اصلا انقدر باید درس میخوندم که رژیم مژیم هم دیگه شد هدف؟! شاید حتی به خاطر کنکورهایی که پشت سر هم باید میدادم یک ده سانت کوتاهتر هم شدم!

خلاصه، رسیدم به دوره ای که یک خواستگار پرو پاقرص پیدا کردم. اونجا همه چیز رو از نظر رژیم امتحان کردم. بعد رسیدم به یک کتابی که دستور رژیم مخصوصا برای دیابتی ها میداد. من از پیدا کردن این دستور خیلی خوشحال بودم. سراز پا نمیشناختم. خواستگارم خودش رو کشت که به من بفهمونه کارم درست نیست. ولی من گوش نکردمو برای 40 روز (شد 35 روز) دستور رژیم بادام و عسل رو اجرا کردم. خیلی هم شخصا خودم براش خرج کردم. این رژیم شامل خوردن خیلی عسل میشد همراه با بادام. البته مقدار داشت. باید بادام ها رو میشمردی. گاهی اجازه داشتی به جای بادام انجیر مثلا 6 عدد بخوری. خیلی به ندرت البته، میتونستی تخم مرغ عسلی بخوری. من 35 روز این رژیم رو 10 سال پیش گرفتمو لاغر شدم. الآن هنوز که هنوزه چاق نشده ام. تازه البته تو این سفر اخیرم هم دوباره از باسن لاغر شدم. چون خیلی پیاده روی کرده بودم. ولی کلا لاغر شدم، طوریکه بعضی تو فامیل که مثلا خاطره از 12 سالگی من (لاغری کودکیم) داشتن میگفتن کوتاه تر و لاغر تر شده ام!

باور کردنی نیست. با این رژیم که من گرفتم لاغرتر شدم و لاغر تر هم موندم. البته، من قبلا هم خیلی استعداد به چاق شدن نشون نداده بودم. الآن نگاه میکنم مثلا آدمای چاق یکسره در حال نوشتن دستور رژیم لاغری مثلا با کلم قرمزو کلم بروکلی هستن. خب شاید اینها خوب باشن، ولی به نظر من به اندازه رژیم بادام و عسلی که من گرفتم برای لاغری موثر نیستن .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد