آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

مشکل اون دامداره

این شبکه خبر یک مدتیه رفته در مغازه و بعد هم در کارخونه میهن که بگه این کارخونه داره لبنیات رو گرون فروشی و کم فروشی میکنه. در صورتی که مشکل من ملت این نیست که این ها هیاهو راه انداخته ان. مشکل من دامدار اینه که کلی گاو پروار کرده ام. هر روز تیمارش کرده ام و بعد حالا این کارخونه دار ازم میخره 1000 تومن. بعد این کارخونه میاد میکندش تو پاکت تا بفروشدش 7000 تومن. خب من دامدار برای چی بیام شیر به این کارخونه بفروشم که دستگاههاش تمام اتوماتیکه و دیگه از نظر ما ایرانی ها نجس نیست؟!

من کشاورز میام سیر میکارم به چه زحمتی. بعد مغازه ازم هزار تومن میخره تا اون رو بفروشه 7000 تومان! مغازه دار وضعش اوکی، و اون کارخونه هم مشکلی نداره. ولی من هم مشکلی ندارم! چون نمیخوام دامداری کنمو کارم رو مفت بخرن تا گرون بفروشن!

بعد تلویزیون میاد با کلی آدم موبرگشته تعزیراتی سر موضوعی که به من ربطی نداره با هم بحث میکنن. این به من تولید کننده مربوط نیست. حالا تو با کارخونه میهن مشکلی داری به من چه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد