آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

سئو منفی

چند روز پیش رئیس داشت به من میگفت میخوای یک فروشنده دوره گرد باشی؟ یا فروشنده حرفه ای؟ منم مسلما بهش جواب دادم که میخوام حرفه ای باشم. اون هم بعد از چند بار تاکید براین که پس من نمیخوام دوره گرد باشم خودش رو رسوند به اینجا که از هرچی تو اینترنت میذارم خوشش نمیاد؛ حرفه ای نیستن و مشتری ازشون خوشش نمیاد. رفت سراغ سایت و یک سری چیزها پاک کرد. بعد گفت که من مقاومت میکنمو خودم رو اون چیزی که هستم نشون نمیدم. بهش گفتم خب تو نشون بده. زد چیزهایی از سایت رو پاک کردو متاسفانه از اون روز تاحالا به خاطر مشکلات فنی هنوز رسما ندیده ایم چی شد بالاخره. ولی من بهش گفتم که هر چی پاک میکنی، خیلی اساسی نباید پاک کنی. اون هم گفت که آره وگرنه نابود میشیم. خلاصه بقدری این کار فنی سایتمون حوصله رئیس رو سر برد و مشکلات فنی بود که فعلا صبر کرده ایم ببینیم سایت چی از خودش نشون میده.

ولی این رو هم بگم که سئوهای منفی هنوز ادامه دارن. دارن رو کلمات کلیدیمون از بدو ورود که متولد میشن به صورت منفی کار میکنن. ولی اهمیتی به نظر من نداره. این رو هم به خاطر تجربه بزرگترهای فن کامپیوتر میگم و هم اینکه انقدر که اینها پول خرج این کار میکنن، یک وقت شاید دلمون خواست مجانی سوار امواجشون بشیم. کاری که قبلا هم دیدن که کرده ایم و جواب هم گرفته ایم. نوش جونمون...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد