آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

وبلاگ فاجعه

به تصویر زیر نگاه کنید:

فاجعه است. باید برای نگاه کردن به این وبلاگ یک دستت رو دهنت باشه و یک دست دیگه ات رو قلبت.

اسم خودشون هم گذاشته اند استاد. به جای اینکه مثلا به دانشجوها کمک کنن مقاله مرتبط با ژورنال خودشون رو چاپ کنند یک مُشت حرفای زشت و وحشتناک با تصویر زشت وبلاگ قرمز تحویل بچه های مردم میدن. تازه طرف این استاد دیوانه و روانی برا خودش کلی هم حامی جمع کرده بود.

تازه بقدری هم پر رو هستن که کلی بچه و دانشجو نظر براشون گذاشته اند و اصلا جواب نمیدن. آمار بازدید رو ببینید. چه فاجعه ای (!)

طرف از سال 87 و اینا فقط داشته این وبلاگ رو پر میکرده.

البته اخیرا دیده ام وضع نشان دادن آمار ژورنال های داخلی بهتر از قبل هست. همین امروز خودم همه 3000 ژورنال داخلی رو برا مقاله ام چک کردم. راه دیگه ای هم بعد از افسردگی به ذهنم نمیرسید. finder نداشت دیگه تطبیق بزنم.

پ.ن: این استاده اینا رو جمع کرده استاد کامپیوتره ها! هرچی استاد روانیه تو این رشته جمع شده. همین روانی ها هستن نمیذارن copy right تو ایران بیاد. بنفع بودنه مهم نیست، مهم بازیشونه

نظرات 1 + ارسال نظر
ساقی چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 19:58

اینکه انقدر از وبلاگی که داره از بدی های تقلب علمی میگه متنفری فقط یه معنی میده: شما یک متقلبی.
ایران رتبه ششم دنیا رو داره تو تقلب تو مقالات علمیش (به نسبت مقالات) و این خجالت آوره.
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11948-017-9939-6
یکی هم که داره وقت میذاره فرهنگ سازی میکنه رو بدون منطق نکوبید. تصویر زشت قرمز وبلاگشونم به بزرگی خودتون ببخشید!!

یکی از بیشمار تفاوتای من باهات تو همینه. تو رشته ات روانشناسیه ولی انگار چیزی از علم ارتباط با مردم چیزی نمیدونی! از باصطلاح استاد و اون باصطلاح مجموعه اساتید بعیده که رشته شون کامپیوتر بوده خصوصا، و حالا که اون رنگ رو برای سایتشون انتخاب کرده اند من نظرم رو در وبلاگ خودم گذاشته ام. برام عجیبه که تو اونجا نشسته ای و داری از اینا اینجا حمایت میکنی (!)
در تخصص من تقلب چیز خوبی هست. مرحوم پروفسور کارولوکس از بزرگان تخصص من میگفت کسی که میخواد چیزی رو یاد بگیره کنار یک زرنگ میشینه و تقلب میکنه. ما به این میگیم "یادگیری"
البته ذکاوت میخواسته که تو فرق تقلب ها رو باید میدونستی. هرکسی کلمه تقلب رو استفاده کرد معنیش این نیست که کار بدی رو نشونه گرفته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد