آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

عاقبت پیرزنی که کمک میخواست

نمیدونم تا حالا با این صحنه برخورد کرده این که پیرزنی با کلی ابوهتش تا حتی همین چند روز پیش از اینکه زمین گیر بشه، کارش به جایی برسه که به ازای دیدن مثلا عکس های جوانیش 5 تا تک تومنی در این گرونی نرخ ارز بخواد؟

من دیده ام. هرچی سنم بالاتر میره هم بیشتر میبینم، و چون نمونه هاشونو دیده ام که بعد از مدتی از درخواستشون هم زود مرده اند، از اینکه در لحظه درخواستشون پولی نداشته ام که کمکشون بکنم خیلی ناراحت شده ام. چون با خودم میگم پس حتما چندوقت بعد هم خبرش میاد که و بعد هم خیلی زود مُرد.

آه...

البته این مورد پیرمرد پیرزن نداره. فشار مالی یکی از بدترین فشارهاست که ممکنه پیرمرد پیرزن ها رو که اتفاقا حالا محتاج کمک هستن زودتر از پا در بیاره...

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 22:24 http://anti-efsha.blogsky.com

مطلبت با عنوان ایران در وضعیت جنگی رو ثابت گذاشتی بالای وبلاگ ولی نظراتش رو بستی، خواستم بهت بگم که شما نگران نباش، امثال شما چند ماه پیش انتظار جنگ عربستان و ایران رو تا چند روز دیگه می کشیدن و چند سال پیش هجوم قریب الوقوع آمریکا از داخل خاک افغانستان و عراق به ایران رو در برنامه داشتن! راجع به فروپاشی سازمانها و ارگانها هم که بله، امثال شما، شانزده سال پیش میگفتید تا یکی دو سال دیگه باید بریم افغانستان برای افغانیها کار کنیم!

خلاصه اگر به شما و امثال شما بود، دویست سال پیش باید ایران رو خاک می کردیم و براش سنگ قبر هم می ذاشتیم. ایران زنده است، شما می روید و ایران می ماند.

نه، الآن رفتم چک کردم نظردهی این پست فعال بود و مشکلی نداشت.
حقیقتش انقدر قاطی نوشته ای که معلوم نمیشه مخاطبت کیه و اصلا درباره چی داری صحبت می کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد