آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

It is not my business

بعضی از ماها در یک بالایی قرار داریم و یک business تونسته ایم دستو پا کنیم. در این حالت احساس میکنیم که به چند نفری تشویق کن و like زن نیاز داریم.

دیروز یک بنده خدایی رفته بود تو کار دف و خوندن یک درویش به سبک مدرن که با صدای بلندی میخوند. این درویش داشت به نفع زلزله زده ها میخوند که پول برا اونا جمع کنه. بعد کمی اون طرف تر یک تهرانی از فرصت استفاده کرده بود تا در یک کلاسی فست فودشو که مثل ناگت بود نمایشی عرضه کنه. یک ظرف خلال دندون گذاشته بود و یک ظرف هم دستمال کاغذیو کمی اون طرف تر کاغذ که رویش نظرت رو بنویسی.

من بعد از کمی عکس گرفتن از اون درویشه، چون کارش جالب بود، گفتم این بنده خدا هم نظر میخواد. و ماهم که هر جا از آدم خواسته اند نظر بدیم، حتی اگر وقت هم نداشته باشیمو سرمان با دممان هم بازی کند، میپریم برا نظر دادن. خلاصه رفتم جلو و خوردمو دیدم فرق چندانی با این ناگتای کارخانه ای نداشت. صادقانه نوشتم به نظرم مال کارخانه بود. طرف هم به رو آورد که بهش برخورده. بعد هم پرید رفت وسط جمعیت که آقا خانوم شما یک نگاه به این محصول بکنید. تو لیست نظرات رو دیدم همه نوشته بودند که خیلی خوب بود..

من نمیدونم چرا ماها که فروشنده میشیم زشت ترین کار بعد از فروشندگی اینه که کسی در مورد کارمون صادقانه در مورد فروشمون نظر بده.

آخه تو فروشنده، دنبال like گرفتنی چرا عکس نمیذاری تو اینستا؟! اینطوری خودت رو هم به زحمت الکی ننداخته ای.

جدیدا تعداد این آدمای مسخره زیاد شده. ما دروغ گوییم. یکی از عام ترین مشکلات ما همینه. اصلا برای چی ما هی میخوایم بریم اروپا؟ دلیلش اینه که اون صادق ترند. ما به دنبال صداقت اونا داریم ازین جا میریم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه پنج‌شنبه 16 آذر 1396 ساعت 09:58 http://www.delirium.blogsky.com/

می دونی حرمت ها شکسته شده
تا یکی رشوه میگیره میگی چرا ؟ میگه پیش 3000 میلیاردهیچه
می گی دروغ چرا میگی ؟ میگه رییس جمهور مملکت تو چشم آدم نگاه میکنه راست راست دروغ میگه از من چه توقعی داری

همینه به هیچ جا نمی رسیم

از ریشه خرابتری آب میخوره این دروغا. تقصیر ما زنهاست راستشو بخوای. پریروز تو همین یکی از بی آر تی های تهران نشسته بودم گوش میکردم زنه داره به پسرش میگه مامان جون مدرک نصف نیمه کاردانیتو خودم برا سربازیت جور میکنم، کاری میکنم که تو همین سپاه تهران بیفتی. تو نگران نباش. من یک آشنا هم دارم آقای فلانی و میدونم هم اگر انقدر بهش بدم کارتو راه میندازه و خلاصه با خودم گفتم مردم چه مامانای فعالی دارندو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد