آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

زلزله 6.1 هجدک کرمان، آغاز تلاش های تشکیلاتی

هنوز مردم کرمانشاه و اطرافیان تو زلزله چند روز پیش تو آبو گل هستن که خبر اومده چند ساعت پیش کرمان رو لرزونده. فعلا میگن زلزله تلفات جانی نداشته.

بعد یک چیز دیگه که این روزا دارم میبینم افزایش فعالیتهای تشکیلاتی انتخاباتیه. باز معلوم نیست که چه چیز رای مردم نیاز پیدا کرده ان، اصلاح طلب ها و اصول گراها راه انداخته ن عضوگیری کنن (!)

ولی روش اصلاح طلبها باوجودی که آبمون معمولا تو یک جوب نمیره به صلاح نزدیک تره. آخه اصولگرا روششون قدیمیه و یک شیخ میارن برا سخنرانی که بگه بکنو نکن. ولی اصلاح طلبها هرقدر هم که زبان بدنشون آدم گریزه، ولی داستان کوتاه مینویسندو از این کارهای زیرپوستی انسان دوستانه، طوری که حتی من هم ناخواسته بهشون لینک میدم....

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 11 آذر 1396 ساعت 07:46 http://www.delirium.blogsky.com/

به قول یه بنده خدایی
این اصلاح طلب ها و اصولگراها مثل شمر و امام حسین شبیه هستند
جلو مردم رجز می خونند پشت پرده با هم قلیون می کشند
گول اینا رو نخورید همش بازیه

احتمالا منظورت از شمر عمروعاصه
ما یک زمانی میشنیدیم که این عمروعاص بود که جلو امام حسین سینه میزد و پشت سرش بشکن میزدو تفریح
نکته مطلبو متوجه نشدی؟ خط زلزله ایران داره سوراخ میشه اینا دوباره فعالیتای سیاسیشونو شروع کرده اند.

محمدرضا جمعه 10 آذر 1396 ساعت 16:44 http://masire-zendegi.blogsky.com/

cs منظورم computer science هست !
ببخشید واضح تر نننوشتم!
+خب چرا شما بیشتر تلاش نمکنین برای اپلای ؟ دکترای خوندن تو ایران معمولا حرکت منطقی ایی نیست !
زبان و مقاله اوکی کنین برین:)

الآن چند روز دیگه باید به استادم بگم همه کارایی که تو پروپزال گفتم انجام شدو اسلاید بدمو برم برا دفاع.
تلاش ضعیفم که گاهی قوت میگیره برا پسادکتریه

محمدرضا جمعه 10 آذر 1396 ساعت 13:51 http://masire-zendegi.blogsky.com/

خب چرا اپلای نمیکنی بروی ؟رشته ات کامپیوتر خیلی خوبه واسه اپلای
راستی من خیلی CS دوست دارم ! شما کدوم دانشگاهید ؟ میتونم ازتون مشورت بگیرم ؟

تلاش کرده م، ولی نه خیلی جدی جدی در حد چندماه. الآن نگاه میکنم اینا که خودشون شروع میکنندو راهنما دارندو دقیقا میدونن برا اپلای کجا رو بزنن که بگیره، کلی زمان میذارن. دیگه چه برسه به من که هیــــــــــچ نقطه شروعی ندارم.
منظورت از CS همون Counter-Strike هست؟
در مورد دانشگاه هم راستش گاهی دانشجوهای دیگه با موضوع مرتبط میگردندو پیدا میکنند. برا خود دانشگاه ایران بهترین راه تحقیق مستقیمه. من که دانشجوی دانشگاهم هستم بجز یک کسی که داره مدرکی میگیره هویتی نذاشته ن داشته باشم که حالا توانی هم برا راهنمایی مونده باشه داشته باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد