آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

از این منم بدم میاد

من پدربزرگ و مادر بزرگ نداشتم، هیچ وقت. یادمه گاهی که بچه بودم مادر بابام که به خاطر درخواستش میومد مشهد، وقتی می خواستم فکر کنم به این فکر میکردم که گلدون رو تاقچه دوست دارم و اینکه دوباره مادربزرگم رو ببینم. یعنی انقدر من بی بوته بودم. من فقط یک پدربزرگ و مادربزرگ به چشمم دیدم. من برادرهای خوبی نداشتم. پدر و مادرم، بلد نبودن من رو آماده پذیرش جامعه ای کنند که توش بزرگ شده ام و حالا شده ام اینی که شماها میبینید؛ یک کسی که مگه میشه حرف میزنه کتابی نباشه و سیاسی نباشه.

در یک سنی که قرار گرفتم دیدم خیلی باید بدوم و هی کنکور پشت کنکور دادم تا اینکه یک روز دیدم دادگاه دارمو یک روز هم دیدم که جرم های دیگه ای میخوان به من منتسب کنند. الآن که سی و چند سالمه بعد از خوندن یک سری کتابهای داستانی و تاریخی تازه به این نتیجه رسیده م که خیلی حرفهایی که تا حالا زده بودم رو نباید میزدم و الآن پشیمونم.

الآن پشیمونم حتی از نشستن سرجای خودم. الآن پشیمونم حتی از بودن خودم. الآن از خیلی چیزها پشیمونم. من حقم نبود که انقدر بی بوته بزرگ بشم.

نظرات 4 + ارسال نظر
Shayan چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 12:44 http://florentino.blogsky.com

عشق سالهای وبا رو خوندی؟
من اگه شخصیت بخوام بشم میشم یکی شبیه فلورنتینو. همونقدر سردرگم و بی انگیزه که هر هیچی واسش میتونه همه شه و هر همه ای هیچ

نه نخوندم. ولی به نظر جالب میاد

Shayan چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 10:50 http://florentino.blogsky.com

نا امیدت کردیم؟

نه، بد نبودی. من فکر کردم که یکی از شخصیتای داستان بلندم باید شایان باشه، انقدر شایان رو دوست دارین

دیوانه چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 07:45

به ما یاد دادن پشیمون نشدن نشانه مردانگی هست
اما
پشیمون نشدن نشانه از زندگی درس نگرفتنه
نشانه در خلا و بیهوده زندگی کردنه

پشیمونی بد نیست اما موندن توی اون بده
باید از همین الان تغییر رو شروع کنی
اونی باشی که دوست داری

آره، لازمه که براش بیشتر کتاب بخونم

Shayan سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 23:20 http://florentino.blogsky.com

بی این چیزایی که میگی هستی کاری ندارم ولی شجاعتت رو دوس دارم و عجیبه برام. من هیچ وقت شجاع نبودم.
امکان داره این دوس داشتن اقتضای سنم باشه ولی خب هست الان و کاریش نمیشه کرد

میخواستم امروز تاپیک بدم درمورد نویسنده های خاموش تو و دوستان. این نظراتی که گذاشته این، بی حوصله م کرد از این که بخوام درموردتون موضع بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد