آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

نرید، ایران را خارج میکنیم

خیلی ها بوده ن با شباهت زیادی با من. ولی ایران نموندن. چرا؟ به یک دلیل مشترک؛ از مجرم بودن خسته شده ن. دلشون نمی خواست یکباره که میبینی دیگه دنبال کاغذبازی اداری نیستن، سر به نیست شده باشن.

من هم میخواستم برم، مثل فلسطینی ها. ولی، نخواستم مثل نمایشنامه نویس محبوب برخی بازی هام1 برای مادرم گریه کنم و زندگیم، زندگی «امید» بشه و مادرم فلسطین (ایران کنونی).

من نتونستم جای محکمی پیدا کنم، که به آن بگم محل زندگی. من تصمیم دارم با هیاتی تجاری که مال خودمه به کشورهایی که بنظرم خوبن سفر کنم و هم چنان سرزمین مادرم ایران هم برای خودم نگه دارم.




1- غسان کنفانی. اتفاقی باهاش آشنا شده م. مثل خیلی کتاب ها و نمایشنامه های دیگه که اتفاقی باهاشون آشنا شده م


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد