آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

مگر مردم هدف دیگری بغیر از پول دارند؟

هیچ وقت یادم نمیره. من هی تق تق کد می نوشتم و استادهایم رو پشت سمینارهایم نگه میداشتم که بتونم پروژه ای که تنها دلیلش علاقه م بود به انجام برسونم. بعد از هی نشون دادن نمونه های مختلف یکی دراومد پشت تلفن ازم پرسید: «برا چی این کارا رو می کنی؟! برا پول؟!»

اون موقع که من اصلا نمیدونستم پول چیه و اصلا پول چه معنی داره، همه مردم دنبال پول بودن. ولی همین یک حرفی رو هم که شنیدم مطمئن شدم که دیگه هدفت درسته و باید برای علاقه ت کار کنی. بعد مثلا میدیدی یکی که نماز میخونه و فیلم «شوخی کردم» رو هم میبینه میگه پارتی داره و از گروه میندازتت بیرون. بعد میبینی طرف مثلا خودش رو خواستگارت نشون میده و هربار هی باید حق خواستگاریش رو با اس ام اس های تبلیغاتی جور کنه. بعد از یک مدتی تصمیم به مستقل شدن، دیدم نسبت به دنیای اطراف عوض شدو حالا این سوال برام پیش اومده که مگر مردم از ارتباط گرفتن با دیگران قصد دیگری بجز برای پول دارند؟!


پ.ن.: یک مثال  از نمونه های پیچیده پولگیری های امروزی هم اینه که چند نفر رو با گرفتن مبلغی پول ازشون دور خودشون جمع میکنن به اسم آموزش. بعد هم میگن خب حالا سینه خیز برین. حالا کلاغ پر. از زیر سیم خار دار رد بشین. بعد که همه به نفس نفس افتادن، حالا میگن خب حالا شکلات. کی شکلات میخواد؟ بعد یک چند نفری هنوز نفس دارن. میگن حالا بدوین دنبال من. بعد هم که خوب وقت و پول مردم رو حروم کردن، راضی از کسبشون به زندگی میلیاردیشون با خدم و حشم ادامه میدن

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 07:28 http://www.delirium.blogsky.com/

ادم وقتی به یه سنی میرسه
از پول زده میشه
از قدرت زده میشه
حتی از شهوت هم زده میشه
فقط محبت می خواد
تکیه گاه
یک شانه امن
یک پناهگاه
این سن برای افراد مختلف متفاوت هست
اما بلاخره میرسه

این مردمی که من دیده م، فکر اینجاش رو هم کرده ن. اتفاقا فکر میکنم از منو تو هم کمتر به این محبت ها نیاز پیدا میکنن، چون همه باهم دنبال پولن و نسبت به کسب پول قومی خودشون تعصب دارن. اونی که تنها میشه ماهاییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد