آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

من و Red

داستان انیمیشن angry birds با شخصیت اصلی داستانش یعنی Red با زندگی من نزدیکی زیادی داره. درسته که من مثل Red یتیم نبودم و تخمم Lost and Found نبود، ولی وضعم بهتر از Red نبوده و احتمالا نخواهد بود. دلیل شبیه شدن زندگی من رو هم باید در خانواده پدریم بگردین؛ خانواده ای که سادیسم و کارهای سادیسمی بخشی از زندگی عادیشون رو پر میکنه. در حالی که من این طوری نبوده ام. من خیلی خوشحالم که انیمیشن ها و کارتون هایی تولید میشه که شخصیت اصلیشون من هستم.



پ.ن: راستش رو بخواین، با توجه به نوع زندگیم دوستان مورد علاقه م هم به سمت red، chulk و bomb رفته ن. من هیچ دوست ندارم مثل یک آدم معمولی زندگی کنم. برای همین هم هست که شاید تا آخر عمرم شوهری هم نداشته باشم مگر when birds fly

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد