آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

من و دنیای اطرافم (2)

از سال 1382 معادل 2003میلادی که آمریکا به عراق حمله کرد، احتمال جنگ با ایران می رفت. آمریکا تا سال 2000 در یک رکود اقتصادی بود و با اول جنگ با عراق و بعد هم جنگ با افغانستان توانست منابع مالی خوبی بدست بیاورد. درسته که کمی خرج نظامی هایش کرد ولی از رکود اقتصادی در آمد و اوضاعش بهتر شد. این روند ادامه داشت تا سال  1388 یا معادل آن سال 2009. سال 2009 دوباره بنظر میرسید که آمریکا وارد یک رکود اقتصادی شده. بعد از آن جهان به یکباره به فکر پول دیجیتال بیت کوین افتاد. این پول به عنوان جایگزین دلار و خیلی پول های دیگر مطرح شد. در تمام این مدت نرخ های من در ایران طوری تغییر کرد که آمریکایی ها نسبتا می خواستند:

1- سال 1383 همه ایرانی های تحصیل کرده ماهواره داشتند، البته بجز من.

2- سال 1388 ایرانی ها همچنان ماهواره داشتند و من دیگر از آن رادیو که گاهی روشنش میکردم و خسته از جیغ های آواهای به اصطلاح سنتی کردی رادیو، مثلا رادیو چین را میگرفتم، محروم از رادیویی شدم که شبکه های دیگر خارجی را میگرفت.

3- الآن سال 1396 هست، بسیاری از شبکه های خارجی برای آی پی کامپیوتر من باز نمیشن. من در facebook کانال شبکه اجتماعی ندارم، Youtube را نمی تونم باز کنم و خیلی چیزهای دیگر که مثلا کسی مثل ظریف وزیر امور خارجه و سایرین دارند ولی من محرومم.

4- الآن همه یک پاشون کشورهای خارجی همسایه و کانادا، آمریکا و استرالیاست و پای دیگرشون ایران.

کسانی که در این مدت مبادرت به فساد اقتصادی در ایران داشته اند، در حال وول وول خوردن هستند.

نمیدونم چرا من باید انقدر ایرانیزه و کور شده باشم، ولی دنیای اطرافم چیز دیگری هستن (!) فارسی، این زبان باستانی، چرا من یکی و فقط من یکی باید اجباری آن را یاد بگیرم؟ درحالیکه مردم کشورم چیز دیگری میخواهد. من کجای مملکت بوده م آخر؟! کجای کار ایراد داره که عمرم باید اینطوری در قرنطینه به سر ببرد؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 07:33 http://www.delirium.blogsky.com/

سلام
خوبی ؟
کجایی پس

سلام دارم میرم سمت تغییر رشته دوباره. دیشب یک اس ام اس اومد برای جمع خانوم ها که امروز تجمع پدیده ای ها مقابل استانداریه، شاید یک مطلب برای اون بذارم و کلا مطالب مرتبط که بگم هستم هنوز. ولی کلا دارم سیستم های جانبیم رو تا حد ممکن تعطیل میکنم تا برم سراغ درس و مشق رشته جدید

دیوانه پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 09:48 http://www.delirium.blogsky.com/

یادمه یه فیلمی دیدم به اسم "پاک کننده " با بازی آرنولد و ...
توی فیلم وقتی یک مامور فاسد می خواست آرنولد رو قانع کنه باهاشون همدست بشه گفت : ما تو ویتنام جنگیدیم و باختیم و تو عراق جنگیدیم و بردیم چی فرق کرد ؟
فقط اینکه کی پولدار شد و کی مرد
کلا این تفکر هست که باید از کاسه شکسته و ماست ریخته نصیبی برد و هیچ کس به فکر ساختن و تعمیر نیست
راه افتخار هم به قبرستون ختم میشه

آره، ایران هم همین طوره. من یکی که نمیخوام کسی بهم افتخار کنه. از کجا معلوم، شاید از ایران رفتمو بیشتر زنده موندم

دیوانه پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 08:21

چرا باید به ایران حمله کرد ؟
ایران در زمان شاه یک ثروت هنگفت از فروش نفت داشت بعد جنگ با عراق رو راه انداختند تا این ثروت بسوزه
بعد کویت ثروتمند شد جنگ خلیج فارس شروع شد و ثروت کویت هم نابود شد ایران عراق و کویت زیرساخت هاشون نابود شد
در طول این مدت ملک عبدالله پادشاه عربستان خودش رو از هر تنشی دور نگه داشت و تا می تونست نفت فروخت
حالا عربستان ثروتمند شده و جنگ یمن پتانسیل لازم برای سوزاندن این ثروت رو نداره پس باید جنگ بزرگتری راه بیافته
داعش در سوریه و عراق که از دو طرف ساپورت میشن تا حدی این ثروت رو می سوزونند و ایران هم برای ادامه دعوا باید باشه
ایران فتح بشه دعوا تموم میشه و جنگ که نباشه رکود آمریکا شروع میشه

کلا سیستم انگلی هست کشور ها رو ضعیف نگه میدارند ولی برای ادامه دعوا باید باشن

خیلی مفید بود. من یکی که بشخصه هربار جواب سوالهایم رو خیلی تخصصی باید بگیرم. نمیشه هم آدم فقط مثلا سرش تو fun باشه. چون از همه طرف میخوره تو این مملکت بیخودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد