آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

لطفا زن های روانی خود را جمع کنید

مدتیه میرم مسجد، یک زنی هم با بچه 3-4 ساله ش می آید و میگه «سیدعلی» «سید علی». نمیگه هم، جیغ میزنه. بعد که کلی توجه همه مسجد رو به خودش جلب کرد، مثلا بهش میگه وایسا تا من نماز بخونم. بعد، پسر این خانوم روانی یک ذره که میخواد از جاش جم بخوره میبینی مادره داره نماز میخونه، این هم عین روانی ها هی تکرار میکنه «مامان، مامان، من میخوام برم اون طرف. من میخوام برم اونطرف». با استرس و تکرار ناشی از استیصال. حالا بماند که خب منظور این زنه برای اون کارش در 5 دقیقه نمازی که مردم میخونند و مشغول هستند، چیه. شاید منظورش این باشه که من سیدم بهم احترام بذارینو هوایم رو داشته باشین (!)

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 10:56 http://www.delirium.blogsky.com/

خودمون بهشون رو دادیم
والا بچه شیر شبیه شیره بچه شغال شبیه شغال
اینا چیشون به پیامبر رفته ؟

روانی ان اصلا. من تعجب میکنم چطور بین مردم راه میرن

دیوانه دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 08:41 http://www.delirium.blogsky.com/

این ماجرای سید تو کت من نمی ره
خود قرآن میگه پیغمبر به مردم بگو تو هم یکی مثل اونا هستی فقط بهت وحی میشه
اگه برای پیامبر و فرزندانش برتری قایل باشیم با هیتلر چه فرق میکنیم
یکدفعه اداره نژاد پاک هیتلر و احیا کنیم خیال همه راحت

بعدش هم اگه کسی کمی ژنتیک خونده باشه میدونه یه مبحثی هست به اسم بک کراس
گیرم یک نژاد اصیل وارد ایران شده
در طول نسل ها ازدواج های متعددی که با فارس ها داشته سهم ژن های اصلی رو به شدت کاهش میده
الان یک تست DNA از این سید ها و خود پیامبر بگیرن فکر نکنم 20 درصد تطبیق بده
والا بخودا

آره crossover، ماها که با این سیدا حسابی از همه طرف خورده ایم. از اول هم که black بوده ایم مثل شب. شب هم که نژاد پرستا رو به دنیا نیومده بی ادب میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد