آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

خلاقانه

من تا به حال به طرق مختلف تبلیغ کرده م، و درخواست داده م تا یک مجری مرد، برای تبلیغاتم داشته باشم. کسی هم استقبال نکرده خداییش. حالا من میخوام دنبال یکی بگردم که حاضر باشه در یک گروه برای دل خودشون کارهای هنری، ویدئویی گروهی بسازن. نه اینکه من تنها باشم. نه، ما یک گروهیم. یک تیم هستیم که من خوشحال میشم گسترشش بدم. الآن به نظرم رسیده درخواستم رو بین شماها هم بذارم. کار رو در حد شرکت در مسابقه تعریف میکنیم و هدفمون شرکت در مسابقه فیلم کوتاه یکی از کشورای خارجیه. الآن یک طرح اولیه هم ریخته ایم. همه چیز آماده ست و در مسابقه هم شرکت میکنیم. ولی باز هم من از پیدا کردن کسی برای نشون دادن استعدادش به طور کامل همین جا دعوت میکنم.

هدف من الآن پیدا کردن کسیه که بتونه خوب طرح بکشه، در نویسندگی تعاملی همکاری کنه و خلاقیت های هنری و ظرافت اخلاقی داشته باشه. قابلیت پذیرش بالایی داشته باشه و پول هم نخواد.


قبلا از همکاری شما تشکر میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
k یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 12:27

سلام مجدد.
آیا این پست سر کاری بود؟
و آیا من پیچونده شدم؟
نویسنده فکر کنم شش روزی هست که آدرس ایمیل برات گذاشتم ولی هیچ ایمیلی دریافت نکردم.
لطفا اگه شوخی بود بگو از فکرش بیاییم بیرون دیگه.
سپاس.

سلام. نه، اتفاقا صحبت شده قرارشده که فازهای کار رو مستند کنم. امشب یا فردا نتیجه رو به ایمیل شما ارسال میکنم.
______________________________________
الآن ساعت 9 شب 27 شهریور، فاز یک طرح برای شما ایمیل شد

k دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 16:38

سلام نویسنده.
اتفاقی این صفحه و شاید بهتر باشه بگم این پست رو دیدم.
حقیقتش اینه که من حدود یک سالی هست همچین ایده ای در پستوی ذهنم دارم ولی خوب نتونستم عملی ش کنم. برای عملی شدنش هیجان زده ام حتّی. یعنی همیشه جزو یکی از ایده آل هام بوده که بتونم یک گروه این چنینی داشته باشم و تو همچین زمینه ای فعالیت کنیم با هم. چه انیمیشن، چه فیلم کوتاه، چه مستند.
آره خب حس می کنم استعدادش رو هم دارم.
تو طراحی نه، خب تا حالا شانس طراحی رو نداشتم به اون صورت.
ولی از نظر ایده زدن و نویسندگی و کار های مرتبط قطعا می تونم کمک کنم و انگیزه ش رو هم دارم با توجه به شخصیتی که از خودم سراغ دارم. صرفا از روی علاقه ست این پیشنهاد. چون خوب رشته ی تخصصی م اصلا تو این باغ های هنر و فیلم سازی نیست. خودم علاقه مندم صرفا. و البتّه بدون چشم داشت.

هیچ وقت فرصتش برام پیش نیومده که گروه خودم رو داشته باشم. شاید این هدایت شدن سر ظهری به سمت این نوشته... یه جور اتفاق مخصوص بتونه باشه واسم.
منتظر جوابت هستم.
چک می کنم اینجا رو تا جوابت رو بخونم.
فعلا.

من ازت ممنونم. لطفا در بخش «تماس با من» همین وبلاگ ایمیل خودتون رو ارسال کنین، تا براتون فرم ها و لینک ها رو ارسال کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد