آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

فرو ریختن سقف مسجد نور طبقه زنان

حدود دو سال پیش شیخ علم الهدی1، سید و شیخ مسجد نور2 اومد گفت که «خانوم ها از این که صدایشون رو مردهای مسجد میشنون اومده ن و خودشون هم اعتراض کرده ن و از ما خواسته ن که چاره جویی کنیم. من هم الآن به عنوان شیخ و بزرگ مسجد ریش سفیدی کرده م و گفته م ک خانوم ها با هم دعوا نکنن، الآن به عنوان راه حل میفرستمشون طبقه بالا که حدود 50-60 پله میخوره. البته نه این که خود خانوم ها اصرار داشتن که دینشون با نرسیدن صداشون به مردها کامل تر میشه، همون خودشون هم حدود 5-6 میلیون داده ن به من تا براشون آسانسور بزنم. خب، امروز هم که روز تولد حضرت زینب هست. و میدونین که حضرت زینب تا وقتی یزید از خونه ش نکشیدش بیرون کسی ندیدش. پس من امروز اون طبقه بالا رو افتتاح میکنم و به خانوم ها جایزه میدمو قربونشون هم میرم.»

من که از همون جدا کردن در ورودی و دادن در پشتی مسجد به خانوم ها ناراضی بودم، این رو که شیخ مسجد گفت، اعتراض کردمو گفتم من شک دارم که دیگه نماز خوندن پشت سر شما درست باشه! البته شیخ مسجد هم بی جواب نگذاشت من رو و گفت خانوم شما لطفا ساکت باشین.

من هم ساکت شدم ولی از مسجد هم اون موقع به نشانه اعتراض رفتم بیرون. رفتم بیرونو همه زن های دیگه به جز من از این که 50-60 پله طبقه بالا میرفتندو صداشون رو دیگه مردها نمیشنیدن، خوشحال و راضی بودند. تا اینکه دیروز شنیدم انقدر آن طبقه بالا مناسب زن ها ساخته شده که یک تیکه کوچیک از سقف کنده شده و فقط کمی (حدود 10 سانت) فاصله بوده تا رو سر زن ها خراب شه. با این وجود باز هم انقدر ما زن های راضی و نازنینی داریم که میگیم رضامون به رضای مردهامون. همینکه ما رو روی سقف نمی فرستن خودش غنیمته.





1- بی ارتباط با علم الهدی بزرگ مشهد ندونیدش

2- قدمت مسجد زبان زد کل ایرانه و همه مسجد نور مشهد رو میشناسن


نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 18:35

به ایمیلتان می فرستم

دیوانه یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 07:57 http://www.delirium.blogsky.com/

سلام
این کلیپ های جنبش رهایی بخش خراسان (جرخ) رو دیدی؟

سلام
نه، گوگل کردم چیزی نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد