آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دانلود فیلم کوتاه روسی با زیرنویس عربی

من یک رگه م عربه. بیخود نیست تو این شهر و کلا تو این کشور غریبم. یادمه بچه که بودم بچه های هم سنم می پرسیدن چرا تو سیاهی؟ بعد من میرفتم حموم تا سفید بشم. فکر می کردم از کثیفیه. کلی طول کشید تا فهمیدم من پوستم نه تنها جنسش همینه. بلکه به آبوهوای این جا هم ناسازگارتر از خود مشهدی هاست. بعدترها دوستام که صمیمی میشدن میگفتن تو سبزه ای ولی بانمک. ولی، ما ایرانی های نژاد پرست هر رنگ یک کم تیره رو خیلی راحت مثل شب تعریف می کنیم.

فیلم کوتاه روسی با زبان روسی و زیرنویس عربی (دختری که همه داراییش رو برای یک لبخند خواهرش میده)

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 13:18

سلام
کجایی?
نکنه بازداشت شدی ?

سلام
نه، عاخه این وبلاگ آهه. یک چند روزی بود نه راهپیمایی و نه تجمع بود. و نه من سرم خلوت بود که دلم بگیره مطلب بذارم اینجا

دیوانه یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 08:32

بنویس

دیوانه پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 12:22 http://delirium.blogsky.com/

سلام
هیچ کس خالص نیت
اصلا آریایی خالص نداریم
همه ما یه رگ عرب داریم
تازه مشهدیا فک کنم رگ مغول و افغان هم داشته باشن

واقعا، بابام که هر چند وقت یکبار نسبت به رگ مامانم مشکوک میشه چینوی نباشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد