آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

راه های موفقیت (5)- گدایی کنید

چند سال پبش زمانی که من حق التدریس کار می کردم، هی با خودم می گفتم یک ساعت اینجا از نفس افتادم کار کنم، اون یارو که سر خیابان سرش رو کج میکنه بهتر گیرش می آید. امروز میخوام شما رو متوجه این نکته کنم که فقط کوچه خیابون نیست که شما می تونید توش به شغل شریف گدایی مشرف بشین. تو خونه هم می تونید این کار رو بکنید. این رو مخصوصا برای دهه شصتی ها به این ور می گم. ببینید، این خیلی مهمه که ما بتونیم از مخصوصا والدینمون بیشترین امتیاز رو بگیریم. پس چرا مناعت طبع داشته باشیم؟ مخصوصا اگر زور غلدری نداریم، چرا گردن کجی نکنیم و به گدایی مشغول نشیم؟

البته این شغل هم مثل هر شغل دیگه ای میتونه خطرات خودش رو داشته باشه. ولی درآمدش در قیاس با حق التدریسی قابل توجهه.

برای این کار هم می تونید از کارهای زیر شروع کنید، بقیه ش رو خودتون به مرور یاد می گیرین:

1- اگر مدتیه اتاق شما رو به مهمان داده اند شب ها رو یک ملحفه پهن کنید جلوی در کوچه و خیابون بخوابید، تا زمانی که مهمان ها هستند. این کار باعث میشه کسایی که شب برای دستشویی از کنار شما رد می شوند برای وضعیت خوابیدنتون در آن موقعیت دچار وحشت شوند. اگر مادری دلسوز هم دارین که چه بهتر

2- اگر ارض خدا وسیعه و شما می تونید نهارتون رو هر جا بخورید، باید بگم که برای شغل گدایی در این مورد محدودیت دارین. در این مورد شما باید بروید و روی زمین بدون این که زیر اندازی پهن کنید غذا بخورید. این طوری باز هم حق باشماست و همه میگن این چه ش هست؟

3- آمادگی برای گریه کردن داشته باشین. به محض این که معلوم شد این شما بوده این که به چیزی گند زده این، بدون در نظر گرفتن مسئولیت شروع کنید به گریه و زاری

تا این جاش رو من کمک کرده م. ولی چون میدونم شماها باهوش هستین بقیه ش رو با خلاقیت خودتون زیبا کنید تا از شغل جدید گداییتون لذت ببرین

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 08:54 http://www.delirium.blogsky.com/

خیلی قشنگ بود متنت
قلمت روان ...

تشکر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد