آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

عکس خانوادگی عقربا (1)

فعلا تا این جا فقط از برادرم و زنش گفته م. الآن برای شما عکسی پیدا کرده ام که گویا تیپو قیافه شون بیشتر هست. کم کم اگر بتونم عکس بقیه عقربامون رو هم براتون این جا می ذارم.

گاهی تلویزیون روشن و خاموش می کنه، و گاهی هم دکمه لباسشویی رو میزنه. یک بچه هم که لازمه زندگیه. در راه های موفقیت (2) درباره ویژگی هاش بیشتر نوشته م. عکس زیریش از برادرم کنار پسرشه:


اون که آن گوشه می بینید کالسکه بچه شه. زندگی فول امکانات در طبقه ای از خانه ای مرکز شهر. بدون این که حتی اجاره بدن. بابام ساخته که بشینن توش. هرچند خانه را به اسمشون نکرده

اون شب که از برادره مشت خوردم از زنش (نفس شیطان) پرسیده بودم که چرا تو باید تو خونه فول امکانات بشینی و اون یکی عروسمون حتی نداشته باشه وسایلش رو بار کنه از این شهر بره. البته مقصر اصلی در کل بابای من بوده. ولی این زن ســــــــــــــاکت، و فقط ضبط می کرد. ازش پرسیدم چرا باید برای تو مراسم افطاری یک میلیون تو رستوران گرفته بشه؟ بعد هم بهش گفتم تو اومده ای که عضوی از خانواده ما بشی یا این که هر بار بیای روی ما ادا بفرمایی؟!

در همه این موارد مقصر اون زن نبود و مقصر بابای من بود. ولی شب هم همه قرار داشتن برادره بیاد با بوکس کلکم رو بکنه که می بینید هنوز زنده ام.

اون پسرهای بی غیرتش همیشه وضعشون رو با من که دختر بوده م مقایسه کرده اند و حالا بعد از اون همه ظلمی که به نیابت از باباهه روی من کرده اند، تصمیم گرفته اند زندگی دومش زندگی مرتبی باشه.من دخـــــــــــــــــــــــــــالت کرده ام. گفته م تا من تو خونه پدر هستم حق نداره اون دختر بیاد و ادا بفرماید. برای همین من خورده م و اون ها و تیپو قیافه اصول گراها برده ان

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 07:19 http://www.delirium.blogsky.com/

آخی
نازی
میگم دفعه بعد که اومد سراغت بگو اورژانس اجتماعی زنگ می زنم (123) تا بیان بگیرنت آبروت بره
خیلی مردی دستتو رو زن بلند می کنی

اورژانس اجتماعی هیچ چی نیست. حمایت افسارگسیخته از این نامردها تا بالاترین رده های مسئولیتی جامعه رسوخ کرده. تنها راهش گریزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد