آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

ازت متنفرم

از تو که در قالب سیادت نقش بازی می کنی و نفس شیطانی متنفرم

از توی شیخ که همت کردی با زن دومت بدون این که بدانم کینه ت از کجا نشات گرفته بود متنفرم

از تو فامیل نزدیک که گفتی پرنده ای هستی که اولین بار غذا دیده و نخواستی من از حقم بخورم، و تا تونستی سحر و جادو کردی متنفرم

از توی عقرب (اقرب) که خواستی من را بکشند متنفرم

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 09:06 http://delirium.blogsky.com/

نفرت تیری هست که اول پرتاب کننده خودش رو زخمی میکنه

خشمت رو کنترل کن
به خودت بگو اینها بیچاره اند و خدا رو شکر که من مثل اینها نیستم

من اتفاقا خیلی لذت بردم وقتی این ها رو نوشتم. احساس کردم که شعر گفتم. یکی از راه های کنترل خشم می تونه همین نوشتنش باشه

بهزاد پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 11:25 http://jeepers-creepers.blogsky.com

Ammm...nothing...dont kill me

آه، نیازی نیست.
تا وقتی ارض خدا وسیعه هجرت بهترین راه حله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد