آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

خیلی دوست داشتین این جا آلمان می بود؟ نه؟

از روزی که خبر فوت مرد چاقو کش در متروی تهران پخش شده، رسانه ها و وبلاگ ها دوباره مودبانه راه انداخته ن. از اون کپی پیست ها که می کنند و قراره یک اتفاقی بعدش بیفته در حال کار کردن روی افکار عمومی هستند. من همه ش هی فکر می کنم تو این وبلاگ کوچکم بدون در دست داشتن اون همه امکانات که اصلاح طلب ها در دست دارند چطوری می تونم جواب این همه آدم رو بدهم.


مسائلی که بیان می کنند، اینه که 1- در متروی تهران کسی به اسم «امر به معروف و نهی از منکر» شخصی آرام و ورزشکار رو عصبانی کرده. 2- مامور با کلانشینکف زده به پایش 3- به علت خونریزی شخص می میرد.

خیلی ها ابراز ناراحتی کرده اند که چرا باید آن شخص می مرد؟ و چرا پلیس و مامور کشور ما باید سلاح گرم دستش باشد؟

چرا نباید می بود؟

مگر شما قضیه توهین به مروه شریینی زن محجبه مصری در آلمان را به خاطر حجابش که ده ها چاقو به شکم باردارش آن هم در دادگاه و جلوی چشم چندین مامور پلیس و قاضی، می خوره فراموش کرده این؟ آیا می دانستین آلمان سال هاست که تحت اشغال نظامیه و ارتش نداره؟

دوست داشتین این جا آلمان باشه؟

کسی که با چاقو حمله می کنه معنیش اینه که قصد کشتن طرف مقابل رو داشته. آن مامور بدبخت که الآن احتمالا مجرم اصلی ماجرا بوده، صحنه رو دیده، چی کار باید می کرده؟ باید میدیده هی چاقو جلوی چشمش بالا و پایین می ره و در شکم یکی فرو می ره؟! یک مره شریینی دیگه، از نظر شماها چه اشکالی داشت؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 31 تیر 1396 ساعت 07:46 http://www.delirium.blogsky.com/

یه زمانی عصر لامذهبی بود

الان دوره لات مذهبیه

مساله مهم اینه که مذهبی باشه، حالا لات یا لا

یک خواننده پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 05:47

تا وقتی به حریم دیگران در قالب امر به معروف و نهی از منکر! تعرض شه واکنش های اینچنینی وجود خواهد داشت. وقتی کسی پا ازگلیمش درازتر کنه و به همه چیز دیگران کار داشته باشه مسلما بهش نقل و نبات نمیدن. واکنش منفی می بینه.

نه، چاقو کشی آخر بی معرفتیه و قباحته. ولی در مورد امر به معروف و نهی از منکر که خیلی مساله حساسی هم هست نباید جامعه تهدید بشه. از همون اول آن شخص که فرض کرده کارش امر به معروف و نهی از منکر بوده اشتباه بزرگی مرتکب شده بوده. ولی، من متنفرم هم از کسانی که در قالب خانواده های اصیل بلدن از این جور نقش ها در قالب چاقو کشی مدافع حقوق بشری بازی کنند، و هم خیلی بیشتر متنفرم از کسانی که باز هم در قالب خانواده های اصیل یاد گرفته اند بازی من دارم امر به معروف و نهی از منکرت می کنم. از اون که آن بازی رو شروع کرده بیشتر متنفرم

دیوانه چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:32 http://delirium.blogsky.com/

قانون به مامور پلیس اجازه میده زمانی که کسی جون افراد رو به خطر بندازه از سلاح سازمانی خودش استفاده کنه
به دست گرفتن چاقو و تهدبد حتی اگه ازش استفاده نکنه 6 ماه حبس داره
باید با کسی که قانون رو رعایت نمی کنه خشن برخورد کرد تا بقیه بفهمن هر کی هرکی نیست

راستی
سلام

یک لحظه یاد تعریف یکی از دشمن هام از نقش سگ در کارتون گربه و موشه افتادم. گفت استخون رو پرت می کنیم تا سگ بپره بقاپدش. آدم های تحصیل کرده جامعه با رتبه نخبگی و جوایز زیاد فرهنگی که گرفتن، احتمالا پشت پرده اون چاقو کش باید باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد