آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

اصول گراها را بشناسید

خواهش می کنم من رو در این مورد شطرنجی کنید. اصول گراهای محترم لطفا نوبت بگیرین برای زدن پیشاپیش قبل از این که حرف بزنم.

سکوت

نمی گم

واقعا قباحت داره. نمیشه گفت.

امر به معروف و نهی از منکر شماها بلدین؟ این همه هی آموزش دادینو گفتین و دیدین. اینه رسمش؟

سکوت

من نوشتم، دیدم ولی ننوشتم و باز چیزهای دیگری از نو نوشتم. از من خواسته اند در این یک مورد ننویسم. در این یک مورد...

آه

در مورد هر چیزی نوشتم. در مورد هر چیزی ولی

آه

نمیشه. نمیشه. نمیشه

نظرات 2 + ارسال نظر
آهان پنج‌شنبه 29 تیر 1396 ساعت 03:46

نظرت جالب بود دیوانه : نه ولایی اند نه امیدی بهشون هست !!
دیوانه های خوبی داریم با کیفیتن ظاهرا !

دیوانه چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 10:40 http://delirium.blogsky.com/

تلویزیون نگاه می کردم فراکسیون های مجلس رو اسم می برد
فراکسیون امید
فراکسیون ولایی
فراکسیون مستقلین

برام جالب بود که صدا و سیما خودش داره به این دسته بندی ها دامن میزنه
یعنی چی ؟
یعنی فقط فراکسیون ولایی ولایت فقیه رو قبول دارند ؟ بقیه ضد انقلابند ؟!
یعنی فقط باید به فراکسیون امید - امید داشت ؟ به بقیه امیدی نیست ؟
از همه جالبتر مستقلین هستند که نه ولایی اند نه امیدی بهشون هست !!!

یعنی این که اون بنده خدا مرحوم هاشمی رفسنجانی فکر کرد خدایا وضع این طوری شده من باید تکلیف خودم رو روشن کنم. یا اصلاح طلبم یا اصول گرا. بعد بدبخت هم زودی جان به جان آفرین کرد.
واقعیت اینه که ما در واقع جبهه ای برخواسته از مردم و پایگاه مردمی نداریم. مجبوریم از بین بد و بدتر جبهه غیر مردمی یکی رو انتخاب کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد