آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

پرونده باز

یک سوال خیلی ذهن من رو درگیر کرده. من سالهاست که پرونده بازی در اطلاعات دارم. 16 ساله که رشته م کامپیوتره. در این مدت بارها و بارها سیستم هایم ویروسی شده. ولی تکلیفم روشن بوده. می دونستم کجاها خط قرمز بوده که حالا ویروس هم وارد شده و بعد هم حالا یا باهاش ساخته م یا یک طوری کنار آمده م.

البته شاید قبل از این که من به دنیا آمده باشم پرونده ای باز در اطلاعات ایران داشته م. حالا این سوال هر بار هی من با آن مواجه می شوم که پرونده باز من چرا باید به کند شدن سرعت تایپم در گوشی همراهم منجر شود؟ چرا پرونده باز من باید باعث شود که همسایه ها جداگانه گروه شوند برایم یک پرونده ای تشکیل بدهند؟ چرا باید برای هر کمترین مجوزی کلی زمان از دست بدهم؟ گاهی بعضی گواهی های پولی که منقضی می شوند را دوباره باید اخذ کنم؟

الآن همه می دانند که در سازمان های اطلاعاتی دنیا گوشی های ما شنود می شود، و اطلاعات ما ردگیری می شود. اما، آیا این کار آنها باعث شده که مثلا من گوشیم سرعتش پایین بیاید؟ نه باعث نشده. ولی این اطلاعات ایران معلوم نیست شاید هم اطلاعات نباشد (شاید خود داعش است) هر بار زنگ هم می زند می گوید الو از شما شکایت شده؛ شما پرونده بازی در اطلاعات دارین...

 

آیا من با تابعیت ایرانی مستحق چنین پرونده بازی هستم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد