آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

اروگوئه و فرانسه مشهور به بدنامی در فیفا 2018

کرواسی از انگلیس 2-1 برد. داورشون هم با وجودی که ترک بود و انتظار میرفت خوب داوری نکنه، قضاوت خوبی داشت. کلا من خیلی دوست دارم که فرانسه تو بازی فینال از کرواسی ببازه. از بس این بازیهاشون اعصاب خورد کن بود.

تو این جام جهانی اوروگوئه خیلی داوری کرد. ایران-اسپانیا رو که خیلی بد داوری کرد. حالا نمیدونم تیم ویدئو چک ایران-پرتغال هم دست اوروگوئه بود یانه. بازی فینال فرانسه-بلژیک رو هم دادن دست یک اوروگوئه ای. این اروگوئه ای ها بقدری دستشون داوری مسابقات رو دادن که اگر تو هر مسابقه صفر امتیاز هم میوردن به فینال میرسیدن. تیم داوری اوروگوئه هم بقدری بد بازی کرد که سرمربی بلژیک پس از باختش مقابل فرانسه گفت تنها ما از ضربه ایستگاهی باختیم که داور اوروگوئه برا فرانسه گرفته بود. بازی با داوری بد اوروگوئه ای ها جذابیت خودش رو از دست داده بود. ما خودمون از بازی ریلکس گرگی فرانسوی ها خوشمون نمیومد. ولی با همون خطاهای عصبانی کننده ای که روی بلژیکی ها میرفتن از بازی بیشتر بدمون میومد. الآن فقط یک بازی مونده که تکلیف تیم داوریش مشخص نیست. اون رو هم لابد قراره یک اوروگوئه ای قضاوت کنه، تا بی عدالتی فیفا در قضاوت بازی ها به حد اعلا برسه. حالا اینکه چرا فیفا برای قضاوت های بدش تیم داوری اوروگوئه رو داره بدنام میکنه، شاید دلیلش کم نامی اوروگوئه باشه. قبل از ماها که پدرمادرامون در زمان جنگ اوروگوئه رو به کشور صادر کننده برنج به ایران میشناختن. بعد از اون این کشور خیلی ناشناخته بود تا این مسابقات فوتبال جام جهانی. حالا لابد از نظر فیفا بدنامی یک تیم کم نام چه بسا به نوعی برندسازی خوبی هم باشه. دیگه بالاخره که اسمش ولو به بدی آورده شده.

فرانسه هم که خیلی وقته، یک چند جام جهانیه، که بازیشون ناجوره. من ترجیح میدم تا کروواسی ببره تا اینکه فرانسوی ها ببرن. اون نامپه بود، چی بود اسمش، چه خطاهای مسخره ای از خودش درمی آورد در حد اعصاب خورد کنی. جالب اینکه حالا روزنامه خراسان میخونی برعکس تعریف میکنه ازش که هرچی تو این بازی ها درآورده داده به خیریه فلان. لابد خیره فلانشون هم یک تقلبی چیز تقلبی هست مثل این خطاهای تقلبی و حرص دربیار این شخصیت. کسی چه میدونه پشت اون خیریه میریه ها چه چیزایی خوابونده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد