آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

به اسم فامیل

خوبه ما زمان گلدکوییست نبودیم. به این فامیل گنده کرده ما که یاد میدن چطوری فامیل خودتونو بخورین.

رفته ام اهواز، دائیه اشک تو چشماش میریزه میگه این قسمت جدید «نهنگ آبی» رو هم بالاخره دانلود کردم، بیا ببینیمش! منم موقع دیدنش عوقم میگیره. چرا براش مهمه که انقدر این برنامه رو ببینه؟

وقتی حدود 20 سال پیش با زنش اومد مشهد، ما فکر کردیم میمونن. با دل ساده مون فکر کردیم چشمی به مال و اموال پدر مادرش نداره. ولی تو جلسات بازاریابی یاد گرفته بود، که اول از فامیل و بهتر از فامیل شروع میشه. اومد و با عصبانیت رفت. در حالی که عصبانی بود که مادرم دو سکه بهشون داده بودو اینا پس ندادن. همون موقع تمام فامیل متفق القول مطمئن بودن که این حقه یک پسر تو فامیله که از خواهرش اینطور بکنه.

سر دو تا سکه و چهار تا سکه با ما بحث میکنن، و حالا بعد از اینکه قرض الحسنه ای از سر خیرخواهی گرفت، کی پس داده و کی گرفته؟

میگی طبقه پایین خونه شما اون یکی برادره بوده، چشماشو درمیاره و میگه، نه اون ما بودیم. اصلاح کن حرفتو ما بودیم!

میگم من با برادرم رابطه ای ندارم. دست پیشو میگیره که پس نیفته. خودش زودتر بهم اس ام اس میده که شماره برادرت رو بده!

اون یکی فامیل های خانواده بابام هم هستن. تمام اون حرکات زشتی که ممکنه یک نفر تو این فیلما و شخصیتای بد داستانا رو برای گرفتن ارث و تقسیم مال و اموال باید داشته باشن، دارن. یک مشت آدم پولکی، که در باند بزرگ شده ان! در دایره ای باندی که بهشون یاد میدن فامیلتو گوه کن، فامیلتو بخور...

تازه، یک سری فریب هاشون هم ما میشمریم که نخوردیم. این شبکه های بازاریابی چی کرده با روابط فامیلی؟


پ.ن: یک انیمیشن درست کردم. در تاریخ 31 دسامبر2019 فرستادم برای یک مسابقه ژاپنی. دختر معمولی از آلمان، گفت این بهترین روزمه. من تا زمانیکه چند وقت بعد، دیدم داستان انیمیشن منو برداشته ان تا به یک تیم آلمانی بدن دوباره سازی کنه، به اسم آلمان، نمیفهمیدم که چرا این روز بهترین روزشه. حالا میفهمم چرا دایی محمد من از تمام کارهای من بدش میاد، ولی از «نهنگ آبی» خیلی خوشش میاد. تو یک باند بازاریابی توخول پخول که باشی، بازی مزه بیشتری میده. چه اهمیتی داره که کسیکه داره کاری رو ارائه میده و له کرده باشیش، کی باشه، مهم اینه که اسم نهنگ آبیو باد بدی بره بالا!

یک کانال درست کرده ام، اسمش اینه که اینترنت آزاده. فقط کسایی محتوای تولیدی منو میبینن که تعیین کنن ذائقه مردم چی باید باشه! اونا نشسته ان تا بگن کی چی ببینه! انقدرم ما رو بی کس و پپو گیر آورده ان، که فرض نمیکنن بعضی کارها رو قبل از اینکه به صورت مجازی تو اینترنت پخش کنم، نشون آدمهایی مستقیم و به صورت فیزیکی دادم.


بعدا اضافه کرد: در مورد کرونا (COVID-19) خیلی به حرفای این پزشکا توجه نکنید. اینکه میگن کسیکه در بدنش پادتن کرونا تولید شد تا آخر عمر دوباره مبتلا نمیشه، صحت نداره. من خودم شخصا سال 96 یک بار کورونا مدل اون سالو گرفتم. از همون سال ها هم قبلا گفته بودم که نرخ تب خال زدنم با ویروس تب خال بالا رفته. امسال که مدل جدید کورونا رو گرفتم، وضع فرق میکرد. واقعا احساس کردم که با ویروسی کاملا متفاوت و مرگ بار طرفم. هرچند که رژیم درستی رو رعایت نکردم که عوارض زیادی از بهمن تا همین الآن دارم تجربه میکنم، با این وجود قرار نیست دوباره خودمو در معرض کوروناهای جدید قرار بدم. 4 ساله که وضع ویروس پراکنی ها تا این حد وخیمه، و هربار هم من هی بهتر نشده ام. کلا هم دیگه دلیلی برای بیرون رفتن نمیبینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد