آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

کدام روز خود را بیشتر دوست دارین؟

گرمای فصل تابستان همراه با فشار شدیدا پایینو آبریزش بینی ناشی از ماندگی چرکهای کهنه در سر و سینوس ها؟ یا

سرمای فصل زمستانو هی جای دستشویی رفتن برای اندکی بینی خالی کردن ناشی از ویروس های آنفولانزای فصل شایدم سرماخوردگی و خیس رفتن زیر پتو؟

دو فصل سال برای من این طوری میگذرن. نمیدونم کدومشونو بیشتر دوست دارم.

میگن زمان سلمان فارسی که بوده ویروس نبوده و فقط باکتری بوده. برا همین کمی نظافتو رعایت میکردن میتونستن تا 400 سالو زنده بمونن


اما حالا که آزمایش گرهای محترم ژنتیک هی هنر میکنند، هر سال هم هی یک ویروس جدید به دنیا عرضه میکنند


پ.ن.: از صبح تا حالا هی شلغم، آشو انار خورده م. اصلا از روزی که فهمیدم سرما خورده م هی خورده م. ولی امروز دیگه شورشو دراوردم از بس رفتم دستشویی. الآنم فقط شلوارمو لباسام رو که خیس شده ن گذاشته م رو بخاری کمی خشک بشن. فصل سرما همینه دیگه. به هرکی میرسی سرما خورده ست. انقد باهاشون برخورد میکنی تا تو هم بگیریو شب امتحانو روزهای مهمت خراب گرفتاری سرماخوردگیو آنفولانزا و اینها بشه. ولی یک سوالی که برام همیشه هست اینه که من با این اوضاع احوالم اصلا میتونم بچه دار هم بشم؟!


پ.ن. 2: میرم جای ظرفشویی دو تا از ظرفای مونده رو بشورم. حوصله ندارم ولی رباتم دیگه. بعلاوه با این سرمای ذاتی اتاق شب 12 میخوابیمو صبح ساعت 10 بلند میشیم. اومده م پیچ شیر آب رو بچرخونم که قبلا به خاطر چک چک آب از جا در بردنش. زور میزنم تا بازش کنم. یاد زور زدنهام دربرابر اخلاق ...بابام میفتم، وقتی که جلوم ایستاده...

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 11 آذر 1396 ساعت 07:50 http://www.delirium.blogsky.com/

حجامت کن
سینوزیت ریشه کن میشه

من یک مدت اسپری میزدم. بنظر خوب شده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد