آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

اگر قصد سفر دارین الآن وقتشه که برین کرمانشاه

این روزها از در مغازه های مرکز شهر که رد میشم، شیرینی خرمایی کرمانشاهه که توجهم رو جلب میکنه. کلا منطقه غرب کشور تا خوزستان شیرینی خرمایی های خوشمزه ای دارند که یکی از معروف هایش شیرینی خرمایی کرمانشاهه. دومین شیرینی که از کرمانشاهی ها دوست دارم شیرینی معروف به نون کرمانشاهیه. این شیرینی تا منطقه اصفهان به عنوان سوغات معروف هست. من خودم بشخصه خیلی سفر دوست دارم. اگر درگیر پروژه رو زمین مونده نبودمو سرم با دمم بازی نمیکرد میرفتم کرمانشاه عم کمی هوا به سرم بخوره و هم یک سری هم به "سرپل ذهاب" و "قصر شیرین" بزنم که کلی مطلب در موردشون خونده م. خیلی دوست داشتم بدونم اون مناطق چه شکلی هستن کلا

نظرات 1 + ارسال نظر
Shayan پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 10:57 http://florentino.blogsky.com

حالت خوبه؟

من آخرین باری که رفتم سمت غرب کشور 2 سال پیش بود. یک کنفرانسی بود و باید شهریور شرکت میکردیم. فکر نمیکردم انقدر بی امکانات باشن. آخه مشهد 24 ساعته ست. یا مثلا فکر کن شهرهایی که در مسیر مشهد-تهران هستند. من اونموقع مقصدم همدان بود ولی از اونجا با ماشین تا نزدیکی های کرمانشاه رفتم. اتفاقا سفر خوبو پرخاطره ای هم شدو با وجودی که دانشجو بودم یک سوغات از بازار همدان گرفتمو اومدم.
همدان هم که رسیده بودم با کسی که از netherland (هلند) اومده بود، آشنا شدمو کلی اتفاقاتی که روز آدم رو جذاب میکنن، داشتم. من عاشق سفرمو همین طوری خودبخود کل ایران رو به جز سیستان بلوچستان که قسمتم نشده تا حالا یک دور حسابی گشته ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد