آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

پاکسازی

رئیس مرکز لرزه نگاری گفته که  احتمال ادامه پس‌لرزه‌های زلزله شدید مرز کرمانشاه و عراق تا چند ماه آینده وجود داره. من یک نکته ای رو بگم. دیروز داشتم میگفتم که خوبه من مثلا به هارپ اشاره کنم. و یا چیزهایی که در دنیای اطرافم اتفاق میفته اشاره کنم. دقیقا میبینی فرداش اتفاق افتاد. همین پریروز بود که گفتم آره زلزله و پس لرزه های مشهد ناشی از هارپ بوده. همین دیروز این زلزله اتفاق افتاد.

جک کردیم قضیه رو که مثلا بابا حالا که انقدر جذب من بالاست مثلا برم بگم فلان بورس رو به افوله تا همین اتفاق بیفته.

ولی خب این یک چیز رو میروسنه و اون هم  اینه که خبرهای من انعکاس اتفاقات اطرافه.

البته از طرفی دیگه هم یک نکته ذکرش خالی از لطف نباشه که اخبار پریروز تقریبا انهدام کامل مراکز نظامی داعش رو بیان کرد. و این خیلی خوبه.

آب و جارو و  تمیز کردن مسیر کاروان اربعین حسینی بسیار مفید و اثر بخشه. چون این توطئه های این چنینی دشمن جن زده رو خنثی میکنه. از طرف دیگه داشتم فکر میکردم که بد نیست این آبو جارو مسیر کاروان اربعین حسینی از سال دیگه از 100 کشور جهان و مخصوصا با مسیر جاده کمربندی راه ابریشم طراحی بشه. چون ما نباید مسیر کشوری مثل افغانستان رو هم نادیده بگیریم که مشهد با چند شهرستان کوچک فاصله در شرف آن هست.

من که خودم بشخصه منتظر شنیدن خبر عبور کاروان اربعینی های هرسال از مشهد هستم، تا بلکه اگر نه شاید تا خود عراق و بلکه تا مسیری که از مشهد عبور میکنند همراهیشون کنم و خداقوت بهشون بگم.

ضمنا آمار تلفات جانی زلزله کرمانشاه رو کم اعلام کرده اند (یعنی در حد رودسار و بم نیست). دلیلش هم اینه که به محض اتفاق افتادن زلزله 4.5 ریشتری مردم از ساختمونها بیرون رفته اند و در فاصله کمی بعدش زلزله 7.3 ریشتری اتفاق افتاده. فقط تلفات و خسارات غیرجانی زیادی به بار آورده

نظرات 2 + ارسال نظر
Shayan دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 12:39 http://florentino.blogsky.com

هر چیزی باشه جالب نیست. مرگ جالب نیست. کلیپ یه مرده اومده بیرون...کرده..سر پل ذهاب؛ داره خاک میریزه رو سرش زار زار اشک میریزه و میگه برادرم و پسرم موندن زیر آوار.
ولی خب واسه مقصر احتمالی این حوادث جون صدتا..دویست تا..هزارتا آدم اهمیتی نداره..

آره فوقش میگن ما به صورتای مختلف خودمونو نشون دادیم. خب، اگه مردمی هستن میتونستن تا حالا صحنه جنگی ایران را ترک کنن

Shayan دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 08:21 http://florentino.blogsky.com

دیشب همش به تو فک میکردم و هارپ..
واقعا هارپ بود این؟

من حدسم اینه که کرمانشاه که چند ماه پیش به یکی از پایگاه های داعش موشک شلیک کرد، پر از موشک بود. احتمالا این پس لرزه ها مال زیرزمین های موشکیه که پر از موشک بوده اند و یکی یکی دارن میترکن.
احتمالا موقع انتخابات اردیبهشت ایران هم که مشهد لرزید، یکی از پایگاه های زیرزمینی موشکی ایران مشهد بوده که زده اندشو تا یکی یکی موشکاش بترکن، 600 تا مشهد پس لرزه داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد