آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

رشته مطالعه زنان رشته ای ساخته و پرداخته شده برای مفت خوری

روزی من  تو ایستگاه اتوبوس نشسته بودم که یکی از دانشجوهایم اومد و کنارم نشست. بعد از احوال پرسی، از من پرسید که حالا چی کار می کنم؟ (سن دانشجویم از من بیشتر بود) بهش گفتم دارم برای ارشد درس می خونم. اون هم گفت که هم رشته خودش و هم رشته من رشته های سختین. ولی در عوض یکی از دوستاش که در دوران دبیرستان به نظر نمی رسید زرنگ باشه، الآن هم سن خودشه و در دانشگاه تهران استاد دانشگاه رشته زنانه. بدون اینکه وقفه ای در تحصیلش بیفته، پشت سرهم خونده و با مفت خوری رفته بالا. حالا هم هیــــــــــــچ، به هر کی میرسه میگه من استاد دانشگاه تهرانم و انقدر حقوق میگیریم. کسی چه میدونه که رشته ش رشته زنانه (!)


ما به اسم زنان کارو بار کاسبی یک عده زن مفت خور رو راه انداخته ایم که بازهم حقوق زن ها رو ندیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 00:35 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
چرا توی رشته های دیگه هم مفت خوری و حتی سرقت علمی فراوانه.ولی من در مورد مطالعات زنان نمیدونستم.این رشته میتونست همون مطالعات اجتماعی باشه و مثلا یکی بیاد پایان نامه در مورد زنان برداره.
توی دانشگاه تهران هم یه مرکز تحقیقات به همین نام هست

من هم تعداد مجلات علمی-پژوهشی بسیار بالایی که با نام زنان در وزارت علوم ثبت شده ن رو دیده م. ولی حتی یک درصد این ها وجودشون معنی نداره چه برسه به این که بخوان کاری هم برای زنان پیش ببرن.
ضمنا این ترجمه کتاب فمینیسم رو هم من از خودم در نیاورده م. اون روز با چشمای خودم دیدم دانشجوهای دکتری رشته الهیات چطوری با هم جمع شده بودن هر کدوم رساله شون رو اون ترجمهه بردارن

دیوانه یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 08:02 http://www.delirium.blogsky.com/

جایی که من کار می کنم تبعیض به حد اعلا هست
من که پایان نامه ام رو کار می کرد پدرم دراومد !
800 تا پرسشنامه پر کردم اونم تو زمستون
میرفتم در مسجد منتظر می شدم نماز گزار ها تموم بشه نمازشون ازشون خواهش کنم پرسشنامه هام رو پر کنند
پوستانداختم تا تموم شد دو تا مقاله داشتم
بعد سه ساله مدرکم رو اعمال نمیکنند به بهانه های مختلف
بعد آقای فلان که از دوستان هست پایان نامه اش رو داده براش نوشتن فارسی به سختی حرف می زنه بعد سریع اعمال کردند و حالاهم دانشجوی دکتری آزاد
سریع هم ارتقا پست و ...
حقوق های نجومی
فقط عید امسال 220 میلیون تومان پاداش گرفته

مافیایی هست دیدنی

خب پس من یک دوست پیدا کردم. حالا لابد بازنشسته هم شده، زود. در عوض به نظر من اینها دنیا هم ندارن. بجز این که با دشمن مشترک بخوان دوست پیدا کن راه دیگه ای هم برای یک زندگی رضایت بخش دارن؟ من همین طوریش میگم پول دولتی و حقوق دولتی حلال نیست. مال همون کسی که گرفته مال خودش باشه.

لیلی شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 11:26

موافقم
مثال های مفت خوری خیلی زیاد دوست عزیز

واقعا، انقدر که من اگر روزی چندتا شونو انتخاب کنم برا نوشتن، بازم موضوع پیدا میشه که ننوشتمشون

تارا شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 10:38

هزار لایک به خط آخر نوشته ات

امیر شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 10:21 http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
چرا فکر میکنید مفت خوری کرده و رفته بالا؟بالاخره پایان نامه نوشتن که به این آسونی ها نیست.

این برای من خیلی جالبه. هیــــــــــــــچ رشته دیگه انقد توش مفت خوری نیست. چند نفری با هم جمع شندو هر کدوم چند صفحه از یک کتاب مثلا فمینیسم رو ترجمه کنن، که هم بشه تالیف و ترجمه، پایان نامه و نمره، مفت خوری نیست؟
آخرش هم بشی استاد دانشگاه رسمی تا آخرش که بمیری یا خودت بخوای خودتو بازنشسته کنی. نه رقابت مردانه ای دور و ورت هست و نه حسادت زنانه ای. تند تند برو بالا و کسی هم حتی ازت نپرسه رشته ت چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد