آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

I heave a sigh

من دوباره کنکور دادم. از روزی که 16-17 ساله بوده م تا الآن در حال کنکور دادن بودم. هنوز به آخر این یکی مدرک نرسیده م که دوباره کنکور دیگری برای لیسانس میدم. امسال نتایج راضی کننده نبودند و باید دوباره سال دیگه برای کنکور درس بخونم...


هیــــــــــــــــچ نفهمیدم که رای اصلا حلال حرام داره و یا تجارت با رای به رئیس جمهور چه معنی ای داره. همین طور وقتی وارد بورس شدم زمانی بود که اوج شکوه بازار بود و فکر می کردم که بهتر میشه. نفهمیدم که بورس با رانت و درز اطلاعات بازار بورس سودرسانی داره و برای بقیه ضرره. هیـــــــــــچ نفهمیدم که رد شدن از کنکور با درز اطلاعات درست تره و بعد از یک مدت هم که حالا قبول شدی چقدر باید زرنگ بوده باشی که بفهمی تنها رشته تو بورس پزشکیه.


من خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی آدم نفهمیم

نظرات 3 + ارسال نظر
beny20 یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 14:03 http://beny20.blogsky.com

سلام ـ والا کنکور هرچه بیشتر بمونی بدتره :o

اصلا نمی فهمی چطوری عمرت پشت کنکور رفت. ولی اگر اون طوری نمیرفت مثلا برای چندرغاز هم میرفت خیلی فرقی نمی کرد

پروانه چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 10:12


حس خوبی داره وبلاگت


مرسی

ع.پ (رهگذر) دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 20:17 http://thomascrown.blogsky.com

کاش جایی بود مثل دستشویی !
آدم ها میرفتند
دل هایشان را می شستند.
ذهن هایشان را می شستند.
چشم هایشان را می شستند.
آنوقت دیگر ،
اینقدر دل هایشان پر از کینه نمی شد.
فکر این نبودند که
کلاه سر کسی بگذارند ،
یا کسی کلاهی سرشان بگذارد.

- ع.پ

از نوشته های خودم

شاید هم باشه، و اون جا خونه های کسایی مثل ما باشه؛ خونه ماها دستشویی باشه چون لازمه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد