آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

همیشه در حال اذیت شدنم

داشتم برا ارشد میخوندم، گیر داده بودن: درست تموم شد؟! حالا اگر شما بودین جای من چی فکر میکردین؟!

من که فکر میکردم که اگر ارشدم تموم شه شوهر خوبی گیرم میاد. ولی نه، یک سال شد که درسم تموم شده بود، دو سال شدو بعد قبول شدم دکتری. باورتون میشه؟! اونجا هم که دکتریم رو داشتم تموم میکردم دوباره هی پیغام و پســـــــــــغام که درست تموم شد؟!

من گفتم یک بار گفتن، حالا شده دوبار. این بار که دیگه درسم تموم شه، حتما شوهر خوبی گیرم میادش که اومدنش وابسته به تموم کردن درس منه!

بعد دیدم نیومد. گوشیمو برداشتمو با یک تنه کلف درخت منفجرش کردم. مگر حالا تموم میشه؟! این حوزوی ها تو مسجد همه ش فکر میکنن خانوم رئیس منن. الآن مدت طولانیه که درسم تموم شده، دیگه کی روش میشه ازم در توهم افکارش بپرسه درست تموم شد؟! منم اصلا علاقه ای به ادامه تحصیل رشته دیگه ندارم، گوشیم هم ترکیده، دیگه کسی نمیتونه بهم بگه که درسی رو شروع کنم که بعدش دوباره فرآیند پرسش درست تموم شدو بتونن دنبال کنن. یعنی همه کارهای اجتماعی من همینطوریه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد