آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

همه کافرن مگر خلاف آن ثابت شود

زمانی با کسی تو دسته اصلاح طلبا اون اوایل سال 92 همکاری میکردم که باباش میشد دوست بابای من و وکیل بود. میگفت از نظر باباش همه بدن مگر خلاف آن ثابت شود. اون زمان من نزدیک یک دهه از الآنم جوان تر بودم. نمیدونستم که چه نظری باید داشته باشم. ضمنا فامیل هم نداشتم که این موضوع رو خیلی درک کنم. ولی امروز بعد از گذشت سن، تجربه و اندکی مطالعه به این نتیجه رسیده ام که همه کافرن، حتی اگر آیت الله باشن. البته پارسال همین موقع ها هم درمورد ادیان دیگه نوشته بودم، ولی کافرها رو دسته بندی نکرده بودم. این قانون همه کافرن رو کاملا هادی و نشانه راه خودتون درنظر بگیرین تا کمتر آسیب ببینین. هرکی هم گفت چقدر شما بدبین هستین، و یا مثلا این عینک بدبینی رو از رو چشم بردار لطفا و چمیدونم از این حرفای هوشمندانه زد که به همه و حتی من اعتماد کن، به حرف اون یکی مخصوصا نکنید که چه بسا فریبی در کارش باشه.

نمیدونم قبلا گفته ام یا نه، ولی مخصوصا خانوم ها و مادرها که دل رحم ترن طبق این اصل، احساساتی به کسی پول قرض ندن. و اگر پول دادین انتظار برگشت از یک کافر رو نداشته باشین! آیه قرآن داریم که کثیر به لقا ربهم کافرون. آیه قرآن داریم که کافرها رو تکیه گاه و دوست و یاور خودتون قرار ندید، حتی اگر پدر، مادرتون، و شوهرتون باشه. کافر رو نمیشه از اینکه گفته اسلام آورده پس کافر نیست، تشخیص داد. آزمایش لازمه و بعد هم دانستن این نکته که آویزه گوشمون باشه که همه کافرن. کافر داریم، کافر در حد کفر دینی هست. کافر داریم به بازگشت به سوی خدا کافره. کافر داریم به اسم اینکه قرآن تحریف شده، قرآن رو قبول نداره. کافرها زیادن و البته دشمن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد