آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

تو هدیه دهنده ای

گفت هر قدر بهت بگم یاد نمیگیری؛ تو هدیه دهنده ای. نباید بذاری کسی گوشت تنت رو بکنه و بگی اشکالی نداره. زنه با بچه اش میاد ازت بهونه میگیره و به اسم اینکه تو بچه اش رو زدی، حتی اگر نزده باشی، هدیه ای میگیره دستش و میره. بارها شده دیده ام هر کس هر فیلم خواسته روت پیاده کرده و تو اون امتیازها که خواسته رو بهش دادی! آدما میان و تو اینطوری بهشون هدیه میدی!

بهش گفتم درسته من خودم هم ته ذهنم میگم اشکال نداره. میگه خب نباید اینطور باشه؛ من وقتی چیزی به کسی میدم آگاه هستم که دارم بهش میدم. در اون حد ازش میخوام که ازم تشکر کنه؛ میدونم که دارم معامله ای انجام میدم و از دادن هدیه آگاه هستم، ولی تو اینطوری نیستی! مثلا طرف میاد رد میشه و تو به بچه اش از سر دلسوزی میگی بدبخت. و منظورت هم اینه که اگاه باش از بدبختیت. بعد اون مادرش این رو امتیاز میگیره و همونجا میاد و میگیره تو رو میزنه و بعد از اون که درگیر شدی باهاش میبردت دادگاه و تا حدی که دوست داشته باشه از اون کلمه بدبختی که تو گفتی ازت امتیاز میگیره.

بهش گفتم درسته من خودم هم ته ذهنم میگم اشکال نداره. میگه خب نباید اینطور باشه؛ من وقتی چیزی به کسی میدم آگاه هستم که دارم بهش میدم. در اون حد ازش میخوام که ازم تشکر کنه؛ میدونم که دارم معامله ای انجام میدم و از دادن هدیه آگاه هستم، ولی تو اینطوری نیستی! هرچیزی که داشته باشی رو هم حاضری همینطوری بدی بره

باخودم فکر میکنم. شاید بعضی آدما مثل من هیچ وقت نتونن اونطور تغییر کنن که هدیه دهنده مُفت و ناآگاه نباشن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد