آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

دزد ادبی خارجی ها

مقاله ام مثل رساله ام شد. درسته که 2 مقاله چاپ شده در ژورنال اشپرینگر داشتم، ولی در هر حالت کارهام رو خیلی راحت دزدیدند. مقاله اولم بقدری نوآوری داشت که وقتی ریجکتش کردندو دادن به دانشجوی خودشون که از روش کپی بزنه، من هنوز کلی حرف برای گفتن داشتم. به علاوه اینکه نیاز به فارغ التحصیلی هم داشتم برای همین کار کردم و در ژورنال دیگه ای که نه قدر الزویر، بلکه کمی سطح پایین تر چاپش کردم. این مقاله امروزم رو ریجکت کردن با برچسب دزدی ادبی 42%!. چهل و دو درصد خیلی عدد بالایی هست. یعنی من مقاله رو کپی-پیست کرده ام. اصلا ادیتور ژورنال گفت از اینکه مقاله ات رو برای ما فوروارد کرده ای متشکرم! اصلا شک کردم که چه بسا کل تیم اشپرینگر این کار رو با هم کرده اند! آخه چرا؟!

این هم مثل رساله ام. نمیدونم چرا همه اش قسمت من اینطوری میشه! نگاه میکنم کار خیلی قشنگ در میاد و زیبایی داره. ولی بعد از اون همه زحمت دانشگاه باهام اونطوری میکنه و ژورنالهای داخلی و خارجی اینطوری! از کیه هی میگیرن کارهام رو کپی-پیست میکنن!؟ از وقتی شروع کردم به مقاله نوشتن! مال بقیه رو هم همین کار رو میکنن؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد