آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

نمایش تفکر مشترک انسانی در پارک شیکاگو

امروز یک سری زده بودم به این وبلاگ زیر آسمان خدا. رفته بود عکس انداخته بود از این مجسمه های پارکی که رفته بود. مجسمه هاش بالاتنه نداشتن و من وقتی دیدمشون این طوری بودم: . هااااا، اینم تفکر بعضیا:

در مورد علت خوشحالیم از این مجسمه ها باید بگم دلیلش اینه که تفکر حاکمی بر ما وجود داره که بعضیا واقعا آدما رو فقط تا همون کونشون میبینن. اصلا بالاتنه ای برای آدمای اطرافشون قائل نیستن. این تفکر بین ما خیلی مشهور بوده. حالا که میبینم یکی اینطوری مجسمه شون کرده بی نهایت خوشحالم.

رفتم بیشتر تحقیق کردم آدرسش اینجاست:

Grant Park
S. Michigan Ave. (100 E) & E. Roosevelt Dr. (1200 S.)
Chicago, IL 60605

همینطور لبخند به لب این عکس دیگه رو هم که از مجسمه جمجمه است، پیدا کردم:

پارک گارفیلد (Garfield Park Conservatory)


پ.ن: از روی این مجسمه ها معلوم نمیشه که مرد هستن یا زن. ولی کلا زن ها کون زیاد دارند. اگر میخواست این مجسمه های بی سر رو در مورد زن ها و جنس مخالف نشون بده میتونست فقط سرشون رو نشون نده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد