آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

زن امروز و جنگ جمل، فساد سودابه و دوبه هم زنی مادر ناصرالدین شاه

ما کلا زن ها رو به فساد و کون میشناسیم. از طرفی مردها هم ای بدک نیست هرچندوقت یک بار خون جلو چشماشونو بگیره. چون مرد هستند دیگه و من زن این رو باید بفهمم که زن ها یک فرقایی با مردها باید داشته باشن.

کتاب های تاریخ زمان ما خالی بود. هیچ در آن ها نبود. ولی اگر هم بود داستان یک مرد رشید نخبه عالی رتبه در ایران بود که در پس خراب شدن روزگارش زنی نفرت انگیز پشتش نشسته بوده.

زن مسلمان امروز به جنگ جمل عایشه شناخته میشه، مخصوصا هم اگر شیعه باشه. از کل کتاب شاهنامه یک چند بخش کوتاه در کتاب های فارسی ما بیشتر نیامده که چند موردش مربوط به رزم هاست (کار مردها) و یک بخشش هم مربوط به کون سودابه میشه (کار زنها) که تحت عنوان داستان سیاوش در کتاب فارسیمون آورده شده.

در کتاب تاریخ زمان ما هم داستان امیرکبیر که اومد معلوم شده بود موقع مرگ شهادت گونه اش یک زنی به اسم مادر ناصرالدین شاه فتنه گر ماجرا بوده و هی دو به هم زنی کرده تا امیرکبیر توسط عوامل ناصرالدین شاه میمیره. هرچند الآن دیده ام که در کتابهای اخیرمون سعی کرده اند این موضوع رو کمرنگ تر نشون بدن.

حضرت فاطمه هم که تک در دنیا بوده و بی نظیر، هیچ زنی هم مثلش نخواهد توانست که باشد. داستان سیب حضرت حوا و آدم رو هم که شنیده این؟ اون سیب رو آدم نمیخواست بخوره زنش بعد از شیطان وسوسه ش کرد این کار رو بکنه

البته این رو هم اضافه کنم که در قرآن کریم هم اشاره به فساد زن (منظور زلیخاست) شده. کلا نگاه کنید اصلا هیچ دلیلی وجود نداره که زن به فساد کشیده نشه مگر این که در پیوند زناشویی (بخوانید عن شویی) هی با دشمنش که شویش باشد لازم است همبستر شود تا خوب حساب کار دنیا دستش بیاد و به فساد کشیده نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد