آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

"کافه بازار" یا "اداره مالیات"

تف به دهن این دولتی ها با این حمایتشون از استارتاپ ها. از روزی که اولین بار یکی از خواهرانم گوشی لمسی برای خودش خرید و علامت "بازار" هم روش بود، زمان زیادی میگذره. ما مونده بودیم روی مثلا این گوشی خارجی سامسونگ چطوری این اپلیکیشن جاسازی شده؟!

خلاصه دیدیم دنیا دست "کافه بازار" افتاده و ما هم اگه خواستیم معروف بشیم باید بریم اونجا ثبت نام کنیم. یک 5000 تومن دادیمو عضو شدیم. بعد خواستیم اپلیکیشن آپلود کنیم که کافه بازار گفت شما ایمیلی که معرفی کرده این با آدرس سایتتون نمیخوره، پس از گذاشتن اپلیکیشنتون معذوریم. بعد من رفتم تو یک کانالی که مال دوستای این کافه بازاری ها  بود اعتراض گذاشتمو به خودشون هم اعتراض کردم که چه وضعشه؟! سر یک همچین موضوع مسخره ای بازی درآورده این؟!

فردای اون روز اداره مالیات افتاد دنبالمون که زنگ زنگ این ها مالیات نداده ن و باید بررسی بشن. ما رفتیم گفتیم کاری بجز چاپ کتاب نکرده م پس حق مالیات گرفتن الکی ندارین. بعد دوباره اعزامیه فرستادندو یک پاکت نامه که زود باشین شما فروشگاهین، تو سایت evat.ir ثبت نام کنید.

من در اومدم به رئیس شرکت گفتم این کار  خود"کافه بازار" هست. این اداره مالیات از همون روز که من اعتراض کردم به اون سایت، افتاده دنبالمون چلغوز. آدم نفهمی هم هست که دومی نداره.

خلاصه، رئیس ما گفت که نمیشه این طوری حدس زد. تا این که امروز آثار جرم و مدارک من از کافه بازاری های الدنگ کامل شد. این هم مدرکشه:

سلام.

توسعه‌دهندهٔ گرامی،
اطلاعات قرارداد شما کامل نیست. لازم است با توجه به نواقصی که خدمت شما اعلام می‌شود، اطلاعات حساب خود را کامل کنید.​ از طریق پنل توسعه‌دهنده به سربرگ «حساب توسعه‌دهنده» رجوع کنید. سپس روی «مشاهدهٔ اطلاعات قرارداد» کلیک کنید، با توجه به این‌که شخص حقیقی یا حقوقی (شرکت) هستید، اطلاعات را تکمیل کنید.

- متاسفانه موفق به یافتن کداقتصادی شرکت در سایت evat.ir نشدیم. چنانچه از صحت کداقتصادی خود اطمینان دارید، لطفاً شناسهٔ ملی شرکت خود را در این بخش وارد نمایید.

پس از تأیید اطلاعات حسابِ شما توسط بازار، می‌توانید از سربرگ «امور مالی و فروش» روی دکمهٔ «مشاهدهٔ تصفیه‌حساب‌ها» کلیک کنید و با فعال نمودن «تصفیه‌حساب خودکار» شبا را وارد سیستم نمایید. لطفاً پاسخی به این نامه ارسال نکنید. تغییراتی که اعمال نمودید بررسی خواهد شد.

با احترام،
بازار


پ.ن: این رو که نشون رئیس دادم، حدس زد که پسر داروغه رفته رشته کامپیوتر بدبخت شده. حالا چطوری براش پول جور کنن، این طوری که از کامپیوتری ها شرو کنن

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوانه دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 07:58 http://www.delirium.blogsky.com/

جالب بود

خیلی با هوشی

فک نکنم به من شاید بگن نیمه عاقل. شاید اگر تو هم به جای من بودیو آدما و گروهای دور و برت به تعداد انگشت هم نبودن، این رو حس میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد