آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

حکومت

سال ها پیش دشمنم، خطاب، رفتار توهین آمیزش نسبت به من باعث شد بهش بگم تا رهبری خطبه عقدم رو نخونده من به تو محرم نمیشم. این رو که گفتم، گفت که غلط کردمو بدم هم نمیاد خطبه م رو رهبر بخونه. سال ها از اون حرفم گذشت و هیــــــــــــــچ خبری از هیـــــــــــچ خواستگاری ای نشد. همچنان فتنه ها یکی پس از دیگری در راه بودندو من باید طوفانهای سهمگین ناشی از حضور سایه دشمنی به اسم خطاب رو تحمل میکردم، و هنوز هم..

تا اینکه یک روز زن برادر دومم که بعد از اولی شوهر کرده بود، اومد و گفت راه بیفت به خاطر این همه ظلمی که ناروا بهت میکنن بیت رهبری.

هه، با خودم گفتم همین الآن حضور تو هم به عنوان زن برادر زیادیه، چه برسه که بخوام به شوهر دشمنی مثل خطاب قصه ما، تا بیت رهبری هم پیاده روی کنم. پیاده وری کنم، خودم رو به دردسر بندازم که چی بشه؟ با این قوانین کاملا یک طرفه کشور ما، با این اخلاق بد خطاب، با اون دشمنی های ادامه دار، من برم خودم با دست خودم، خودم رو بندازم تو چاه؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
روانی سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 16:48

میخوای مُسَکّنت شم؟

من مشکل پسندم. تازگی ها تیمی هم مشکل پسند شده م. همین الآن یک سری مشتری داریم که به محض اینکه میبینیم رفتارشون شبیه خطابه، اصلا کلا بایکدشون میکنیم. خیـــــــــــــلی دوست دارم خطاب رو هم همون طور بایکد کنم راحت شه

دیوانه یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 13:55

آره والا
سری که درد نمی کنه رو دستمال نبند

سرم که درد میکنه. ولی چاره ای نیست باید ساخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد