آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

آه

دنیا به دوستی بیشتری نیاز دارد

فشار خون پایین

از سال 93 که خوابگاهی بودم شروع شد. بعد که دوباره خونه اومدم فشارم برگشت سر جاش. ولی همون خونه هم که بودم یک چیزیم میشد. یهو میدیدی دستام لک شدن. لک می شدن و جاشون سیاه میشد. بعد فهمیدم که از روغن ها بوده و بیشتر روغن خونه رو کردیم روغن کنجد. ولی الآن مدتیه فشارم خیلی راحت 9 روی 6 مونده. سرگیجه داشته باشم یا نداشته باشم، همین طوری پایینه. این یکی رو ربط میدم به آلودگی هوای منطقه. میدونم اگر ورزش کنم بهتر میشه. ولی منشا این فشار خون های پایین آلودگیه

نظرات 2 + ارسال نظر
beny20 شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 14:53 http://beny20.blogsky.com

سلام :)
اره دیگه این پیرمرد ها خیلی خطری شدن :|
سن میره بالا نیازمندترن بجای اینکه مهربون تر بشن ـ
که ادم بیشتر دوستشون داشته باشه بدتر رفتار می کنن ...

موافقم. رفتاراشون در شانشون نیست

دیوانه جمعه 27 مرداد 1396 ساعت 20:13

سلام
یه چیز بهت معرفی میکنم امتحان کن حتما
اونم چای بادرنجبویه است
بهش چای حضرت علی و چای فرانسه و ملیشا هم میگن
قیمتش هم زیاد نیست
من مرتب می خوردم خونسازه
فشارت هم تنظیم میشه
جایگزین چای سیاه کن

آره فک کنم امروز این بادرنجبویه های چند سال خاک خورده رو هم یک امتحانی بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد